Tételek ahol a szak "LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)" és a mű dátuma 2025

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | F | G | H | S | T
Találatok száma: 7.

A

Artner, Ádám (2025) A HEINEKEN Hungária Sörgyár vevőszolgálati feladatainak elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

F

Farkas, Bence (2025) Az ügyfélszolgálati csatornák ötvözése: Chat, telefon és email hatékonyságának összehasonlítása az Unas Online Kft. esetében. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

G

Gulyás-Fórizs, Nóra Anasztázia (2025) Egy közúti árufuvarozást végző vállalkozás elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

H

Hajas, Evelin (2025) Készáru szállítási folyamat optimalizálása a Nestlé Hungária Kft. büki gyárában, a jelenlegi és jövőbeli lehetőségek vizsgálatával. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

S

Schaller, Eszter (2025) Készletgazdálkodás és logisztika kapcsolata a soproni OBI áruházában. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Siklér, Ilona (2025) A Cover Metal Tech Kft. bevezetése a marketingbe. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

T

Tóth, Maja (2025) A Győri Audi ETO KC szerepe a fiatal szurkolók aktivizálásában: CSR marketing stratégiák elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

A lista elkészítésének dátuma Sat Jun 21 14:12:09 2025 UTC.