![]() | Vissza |
Artner, Ádám (2025) A HEINEKEN Hungária Sörgyár vevőszolgálati feladatainak elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Farkas, Bence (2025) Az ügyfélszolgálati csatornák ötvözése: Chat, telefon és email hatékonyságának összehasonlítása az Unas Online Kft. esetében. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Gulyás-Fórizs, Nóra Anasztázia (2025) Egy közúti árufuvarozást végző vállalkozás elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Hajas, Evelin (2025) Készáru szállítási folyamat optimalizálása a Nestlé Hungária Kft. büki gyárában, a jelenlegi és jövőbeli lehetőségek vizsgálatával. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Schaller, Eszter (2025) Készletgazdálkodás és logisztika kapcsolata a soproni OBI áruházában. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Siklér, Ilona (2025) A Cover Metal Tech Kft. bevezetése a marketingbe. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tóth, Maja (2025) A Győri Audi ETO KC szerepe a fiatal szurkolók aktivizálásában: CSR marketing stratégiák elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).