Tételek ahol a szak "BPK - Óvodapedagógus (BA)" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 107.

Albert, Zsuzsanna (2018) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása a kőszegi óvodákban és tagóvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakó, Bianka (2018) Szabadidősportok a zalaegerszegi óvodások számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Fruzsina (2018) GYERMEKLÉT NAPJAINKBAN AZ ALFA GENERÁCIÓ CSALÁDI ÉLETE MAGYARORSZÁGON. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balázsy, Nóra (2018) A kisgyermekkori idegennyelv-elsajátítás jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barcza, Sára (2018) Óvodai tehetséggondozás az "Így tedd rá" program keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baráth, Barbara (2018) Különbségek és hasonlóságok a magyar és német óvodáztatás rendszerében két óvodai program bemutatásán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bernád, Ágnes (2018) Az óvodai úszásoktatás oktató-tanítvány viszony vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bertalan, Réka (2018) AZ ÖRDÖG ALAKJA ÉS SZEREPKÖRE EGYES SZÉKELYFÖLDI NÉPMESEVÁLTOZATOKBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bojtos, Rita (2018) "Blokkolásgátló" – a kisgyermekkori szorongás pedagógiai okai, befolyásoló tényezők. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Botos, Melinda (2018) Gyermekrajzok összehasonlító vizsgálata eltérő családi háttérrel rendelkező gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csikai, Dorina (2018) Szabadidősportok az óvodáskorú gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csutak, Renáta (2018) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában – "Az idő" projekt bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cséber, Olga Stefánia (2018) A lúdtalp felmérése és kezelésének lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cséfalvai, Eszter (2018) Mozart-effektus, és a zenei nevelés az óvodában, népi hagyományok átélése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dömötör, Marcell (2018) Férfi óvodapedagógusok szerepe az óvodai életben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Gabriella (2018) A KÖRNYEZETKULTÚRA ÉS EGÉSZSÉGNEVELÉS AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkasdi-Varga, Nóra (2018) A válás hatása a személyiségfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Ágnes (2018) A korai angol nyelvi fejlesztés és szülői megítélése Angolul már az óvodában? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fernicz, Eszter (2018) EGY ÉVSZÁZAD ŐRSÉGI HAGYOMÁNYAI ÉS A CSALÁDI EMLÉKEZET. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Futó, Ágnes (2018) CSALÁDON BELÜLI ERŐSZAK KÉRDÉSKÖRE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Füzesiné Kovács, Lívia (2018) Játékok régen és ma. Népi játékok az óvodáskorú gyermekek nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Garai, Bianka (2018) Pedagógus szerepe az óvodás gyermek egészséges életmódjának kialakításában. Egészséges életmódra nevelés lehetőségei zalaegerszegi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gazsó, Veronika (2018) A BÁBOZÁS SZEREPE EGY MŰVÉSZETI ÓVODA MINDENNAPJAIBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gelencsér, Dóra (2018) Az egészséges életmód kialakítása óvodáskorban a táplálkozás szempontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gladity, Adrienn (2018) A MAGYAR-SPANYOL ÓVODÁSKORÚ GYEREKEK ÉRZELMI KAPCSOLATAINAK ÖSSZEHASONLÍTÓ VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyurácz, Zsóka Eszter (2018) A pedagógus szerepe és felelőssége az óvodás korú gyermek egyéni zenei megnyilvánulásának tekintetében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Győrfi, Noémi (2018) Csáfordjánosfai Tőzike Tanösvény és az óvodai környezeti nevelés kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Győriné Erdély, Regina (2018) A SÁRKÁNY SZEREPE A MITOLÓGIÁBAN SÁRKÁNYOK A MAGYAR NÉPMESÉKBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Halász, Elisabet (2018) Szülőföldem népdalkincsének megjelenése a zalai óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hideg-Horváth, Anna (2018) Válás hatása a kisgyermekkori személyiség fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Dóra (2018) Az életmód és a testsúly kapcsolata óvodás korú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Petra Viktória (2018) EGYÜTTMŰKÖDÉS SZÜLŐK ÉS PEDAGÓGUSOK KÖZÖTT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hoós, Kornélia (2018) Az érzelmi intelligencia fejlesztése zenei eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hérics-Korompai, Zsófia (2018) Lego-matek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hóbor, Dorina (2018) Versengés? Elkerülés? Kompromisszum? – Pedagógusjelöltek és pályakezdő óvodapedagógusok nézetei a konfliktusokról és azok kezeléséről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Imre, Zsanett (2018) AZ ÓVODAI ANGOL NYELVI NEVELÉS MEGJELENÉSE ÉS FEJLŐDÉSÉNEK FOLYAMATA SOPRONBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Karácsonyné Pallér, Henriette (2018) Kokas Klára szemléletének alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Keller, Ivett Ildikó (2018) TANULÁSI ÉS VISELKEDÉSI ZAVAROK PREVENCIÓJA ÉS KEZELÉSE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kertész, Réka Imola (2018) Textil a magyar népművészetben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kirchner, Anna (2018) Az outdoor tevékenységek jelentősége az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Annamária (2018) A KÜLSŐ VILÁG TEVÉKENY MEGISMERÉSE MAGYARORSZÁGON ÉS NORVÉGIÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Georgina (2018) Gyermekjátékok története: a hintaló. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Szabina (2018) Az egészséges életmód megalapozása különösen a mozgás tekintetében a müncheni és a soproni gyakorlóóvodában szerzett tapasztalatok alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocsis, Martina (2018) Környezeti nevelési lehetőségek Keszthelyen és környékén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koller, Tímea (2018) Tehetséggondozás, mint a roma gyermekek szociális felzárkóztatásának eszköze. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Komondi, Ildikó (2018) Lakóhelyemen élő képzőművész munkásságának bemutatása, műveinek elemzése: Kondor János. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Katalin (2018) SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁK FEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI ÓVODÁS KORBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Kinga (2018) Kokas Klára módszerének alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozma, Anita (2018) Játékok régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kánnár, Edina (2018) Az óvodai matematikai tapasztalatszerzés a szülők szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lajkóné Horváth, Katalin (2018) TEHETSÉGGONDOZÁS AZ ÓVODÁBAN Tehetséggondozó foglalkozások nagycsoportban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lang, Renáta (2018) Népi kismesterségek az óvodai vizuális nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Légár, Cintia (2018) A babahordozás, mint a kötődő nevelés egyik eszköze. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magyar, Kitti Cintia (2018) Egy nevelőszülőnél élő gyermek integrálása az óvodába. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magyarné Sághi, Cecília Gizella (2018) A Freinet-pedagógia óvodai adaptációi három magyarországi Freinet-óvoda összehasonlításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Malkovics, Beatrix (2018) Néphagyományőrzés, népi játékok, néptánc jelentősége az óvodai nevelésben; a gyermekek személyiségére gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marczali, Mónika (2018) Mentálhigiénés kultúra fontossága a pedagógusi munkakörben. A testi-lelki egészségtől a burnout szindrómáig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Katalin (2018) Az óvodáskorú játékokban, tevékenységekben rejlő matematika a pedagógusok szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Regina (2018) Montessori óvodák a szülők szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marton, Réka (2018) A magánóvoda, mint az intézményes kisgyermeknevelés alternatívája – a szombathelyi Csodavár Óvoda. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Maráczi, Nikolett (2018) "Kör, kör, ki játszik?" A magyar népi játékok megjelenése az óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mukics, Ivett (2018) Szlovén néphagyományőrzés a szlovénvidék óvodáiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mukics, Vivien (2018) A rituálék szerepe az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Murcsik, Tímea (2018) Az óvoda, mint az énekes néphagyományok és népi gyermekjátékok bölcsője. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Dorottya Mira (2018) KÉTNYELVŰSÉG ÉS A KORAI IDEGEN NYELVI FEJLESZTÉS ÉRVEK ÉS ELLENÉRVEK. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Júlia (2018) A RITMUS ÉS A BESZÉDKÉSZSÉG FEJLESZTÉSÉNEK KAPCSOLATA – EGY ÓVODAI VIZSGÁLAT TÜKRÉBEN-. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Schmidt, Edina (2018) HORVÁTKIMLE TÖRTÉNETE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Noszály, Enikő (2018) Az Óperenciás tengeren is túl. Az óvodáskorú gyerekek mesepreferenciáinak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Barbara (2018) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh-Nyiri, Brigitta (2018) Játékos idegennyelvi foglalkozások az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Oposits, Klaudia (2018) KISGYERMEKKORI NEUROPEDAGÓGIA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Enikő (2018) Gyermekjátékok története - a LEGO és modernkori változata, a MINECRAFT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pfeifer, Zsófia (2018) A hagyományőrzés új metódusa. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Planicsek, Lilla (2018) A Benedek Elek Pedagógiai Kar zenei életének bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pápai-Vukits, Melinda (2018) AZ ANTIK KOR APÁINAK NEVELÉSBEN BETÖLTÖTT SZEREPE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schlaffer Varga, Zsófia (2018) A CSALÁDI SZABADIDŐ SZEMÉLYISÉGFEJLESZTŐ HATÁSAI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schmidtné Németh, Marietta (2018) A zalai néphagyományok továbbélése az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Emese (2018) Hitvilág, rítusok és beavatás. A hős beavatásának motívumai Arany László mesegyűjtése nyomán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sipos, Zoé (2018) Az óvodai zenei nevelés elméleti és gyakorlati hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyi, Krisztina (2018) MAGYARORSZÁGI FREINET ÓVODÁK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE – KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A TEHETSÉGGONDOZÁSRA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyiné Komora, Gabriella (2018) AZ ÓVODA ÉS A CSALÁD KAPCSOLATRENDSZERE A NAPIREND ÉS A SZOKÁSREND TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Anna (2018) AZ ÓVODAI TEHETSÉGGONDOZÁS AKTUÁLIS HELYZETE A DUNÁNTÚLI MEGYÉKBEN 2017/2018. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Eszter (2018) A válás hatása a személyiségre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabóné Németh, Zsuzsanna (2018) A gyermeket nevelő apák az ezredfordulón (Az apa szerepben bekövetkezett változások). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szecsődi, Krisztin (2018) Az óvodáskori úszásoktatás során alkalmazott kommunikációs stratégiák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szeibert, Renáta (2018) Az óvodapedagógus szakmai kompetenciái. A jó óvodapedagógus: régen és ma (rendszerváltás előtt és után). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szigeti, Nóra (2018) Szigetközi népszokások és néphagyományok az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szikora, Eszter (2018) Az óvodás korú gyermekek kézmosási szokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szombath, Donáta (2018) A kompetencia alapú óvodai nevelés integrációs sajátosságai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szélesné Turi, Rita (2018) A néphagyományok, a népi kultúra szerepe az óvodában. A Mihály napi projekt a Csornai Napközi Otthonos Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs, Andrea (2018) Az őszi és téli jeles napok hagyományőrzése a rábaközi óvodák tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tancsics, Laura Bernadett (2018) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Taródi, Krisztina (2018) Életreform és reformpedagógia a 20. század első felében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tiborczné, Bogdán Éva (2018) Két világ között. A gyermekotthonban nevelkedő fiatalok kötődési kapcsolatainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Torma, Mónika (2018) A Montessori pedagógia és a Montessori eszközök mai változatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Trádler, Zsanett (2018) A kiemelt figyelmet igénylő gyermekek együttnevelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tánczosné Hédi, Krisztina (2018) A Waldorf-pedagógia magyarországi vonatkozásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Benigna Mónika (2018) „Így tedd rá, úgy tedd rá” - A néptánc és a népi játék a 3-7 éves gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Brigitta (2018) Különböző célú úszásoktatáson alkalmazott kommunikációs technikák összehasonlító vizsgálata a soproni uszodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Cintia Katalin (2018) Mosonmagyaróvári óvodák összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Edina (2018) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban – képzőművészeti tehetségek gyermekkorának összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Erika (2018) Környezeti nevelés az óvodában, középpontban az állatokkal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vancsura, Márta (2018) A zenei nevelés lehetőségei a mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Nikoletta Anna (2018) A mese komplexitása az óvodai mozgásos tevékenységekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Tamásné (2018) Az óvodai zenei nevelés története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vasas, Lilla (2018) Az óvodai környezeti nevelés lehetőségeinek vizsgálata a Bükk lábánál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zombori, Flóra (2018) Egészséges életmód az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Sun Dec 22 04:02:13 2024 UTC.