Tételek ahol a szak "BPK - Óvodapedagógus (BA)" és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: | A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | É
Találatok száma: 124.

Fekete, Tiborné (2016) A pedagógus szerepe és felelőssége a kisgyermek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A

Adorján, Bernadett (2016) Kompetencia alapú óvodai programcsomag. A kompetenciafejlesztő munka megvalósítása a sümegcsehi Lurkó Óvoda, Egységes Óvoda- Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Amberg, Anita (2016) Élmény alapú tanulás lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

B

Babos, Vivien (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakos, Mariann (2016) Sajátos nevelési igényű gyerekek integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Viktória (2016) Figyelemhiányos hiperaktivitás zavarral diagnosztizált gyermek, az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balázsyné Süle, Ildikó (2016) Mese szerepe a mindennapokban és előnyei az óvodákban és otthonainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bartakovics, Bettina (2016) A gyermekkép koronkénti változása, felfogása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baráth, Lilla Emma (2016) A gyermekjátékok története - a babák világa. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencze, Éva (2016) Tapolca élő kézműves hagyományai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bogdán, Zóra Dalma (2016) Mi a zene? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár, Anasztázia (2016) Óvodáskorú gyermekek egészségnevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár, Bettina (2016) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálatok alapján. Az óvodához fűződő kapcsolat vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borosné Töreki, Piroska (2016) Szociális tanulás fontossága a gyermeki játékban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borsodi, Inez (2016) Alternatív óvodák programja elméletben és gyakorlatban egy berlini és egy magyar óvoda fókuszában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Botka, Ágnes (2016) A vízbázisú festékanyagok alkalmazása az óvodai munkában, a színek szerepe az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bánszki, Noémi (2016) Művészetre nevelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

C

Csilinkó, Marietta (2016) Az olvasás jelentősége, problémái a XXI. században. A felolvasás, mesélés jelentősége a gyermekek későbbi olvasási szokásaira. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csiszár, Renáta (2016) A Montessori-eszközök régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csánitz, Adrienn (2016) Mai gyermekkép a szülők és az óvodapedagógusok véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csávás, Dóra (2016) A bábozás szerepe az óvodapedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

D

Dani, Krisztina (2016) Az ölbeli játékok és mondókák hagyományozásának vizsgálata Sopronkövesden. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dobos, Dalma Emőke (2016) A XIX. századi család és nemi szerepek jellemzőinek megjelenése a XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

E

Egyed, Rita (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Eisenberger, Szandra (2016) Nyelvi beszédfejlődés óvodáskorban. A kisgyermekek beszédfejlesztése az óvodapedagógus és a logopédus együttműködésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Eőry-Major, Dóra (2016) Az ősi magyar hitvilágban élő mitikus lények szimbolikája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

F

Farkas, Teodóra (2016) Az óvodáskorú gyerekek játékai szülői vélemény alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Cecília (2016) Magyar népmesék az életvezetés szolgálatában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ferencziné Jenei, Tünde (2016) Családi kommunikáció összehasonlító vizsgálata magatartászavaros és sine morbo óvodáskorú gyermekek szüleinek és pedagógusainak körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fias, Adrienn (2016) Magyarország XVII.-XVIII. századi társadalmi és családi helyzetének összehasonlítása a XXI. századdal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Virág (2016) Egy új paradigma: a néptánc fejlesztő hatása a hagyományok alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fullár-Komatits, Gertrúd (2016) Sakkozzunk? Sakkozzunk? - Az óvodáskorú gyermekek sakkoktatásában rejlő lehetőségek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Gansberger, Júlia (2016) Segédeszközök szerepe az óvodai úszásoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gaál, Mária Andrea (2016) Kokas Klára szemlélete az óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gerencsér, Gréta (2016) Úszás fontossága gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gáhy, Kornél (2016) A gödi huzella kert fejlesztési terve. MA/MSc, Faipari Mérnöki és Kreatívipari Kar (2013-tól 2021.06.30-ig: Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Kar).

H

Hajnal, Dóra (2016) Az óvodai matematikai nevelés gyermekközpontú megvalósítási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hanzséros, Viktória (2016) Móra Ferenc: Kincskereső kisködmön. "Megtanultam, hogy a kincset a szívében hordozza az ember.". BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hardi, Viktória (2016) A zenehallgatás fontossága az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hatos, Viktória (2016) A Kokas Klára-módszer alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Heiner, Katalin (2016) Értelmi, érzelmi, szociális kompetenciák fejlesztésének lehetőségei óvodás gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Adrienn (2016) Gyermekkép a kezdő pedagógusok szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Júlia (2016) Csodás mesék és mesés csodák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Nikolett (2016) A Csepregi óvoda múltja, jelene, jövője. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hudák, Evelin (2016) A testvéri kapcsolatok elemzése a családrajzokon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Huszár, Mónika (2016) Projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - anyák napi projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

J

Jancsek, Orsolya (2016) A két- és többnyelvű gyermeknevelés a mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Kalkóczkáné Nagy, Andrea (2016) Az óvodáskorú gyermek fejlődésének kritikus tényezői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kelo Számelova, Nikoleta (2016) A játék szerepe a két- és többnyelvű gyerekek világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kises, Noémmi (2016) Jean Jacques Rousseau gyermekképe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Bernadett (2016) Az alternatív megoldást kínáló családi napközik léte és szükségessége Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Viktória (2016) A győri és Győr környéki óvodapedagógusok életmódjának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss-György, Katalin (2016) Társas kapcsolatok rendszere az óvodáskorban. Szociometriai összehasonlító vizsgálat az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kohán, Krisztina (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Hej, vár, vedd be! BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koncz, Daniella (2016) Egy mozgássérült gyermek integrált nevelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Konyhás, Klára (2016) A kétnyelvűség. Kétnyelvű gyermekek nevelésének elméleti és gyakorlati áttekintése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Korcsmár, Flóra Erzsébet (2016) A családi kommunikáció a családrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Zsófia (2016) Szülőföldem népi kultúrája: A soproni borvidék poncichter hagyománya és a borturizmus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krausz, Noémi (2016) Néphagyományok, népszokások ápolása az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krámli, Beáta (2016) A Freinet-pedagógia alapelveinek és elemeinek megjelenése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

L

Lengyeltóti, Réka (2016) A 19. századi Magyarország nőnevelésének legjelentősebb alakjai és az első nőnevelő intézetek hazánkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukács, Bernadett (2016) Az óvodai nevelés a művészetek eszközeivel program sajátosságai az óvodapedagógus hallgatók véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

László, Dóra (2016) Természettudományos világkép formálásának lehetőségei óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Magyar, Mónika (2016) IKT a kisgyermekkori szabad játékban óvodai és családi színtéren. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mesterházy, Helga (2016) A gyermekkorban megjelenő magatartászavarokról szerzett ismeretek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Lilla Laura (2016) A néphagyományok megjelenése a kis falvaktól a nagyvárosokig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Máhr, Judit (2016) Mese a mindennapokban. Hogyan lépjünk át közösen a mese világába. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márkus, Fruzsina (2016) Celldömölk szakrális képzőművészeti emlékei pedagógus szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mázsa, Mónika (2016) Ő választ minket vagy mi választjuk őt? Hogyan befolyásolja életünket a gyermekkorban kialakult kétnyelvűség? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Dóra (2016) A rekreációs sportolás színtereinek bemutatása és vizsgálata Kisbéren és környékén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Nagy, Andrea (2016) Grafikai eljárások bemutatása vizsgamunkák alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Dóra (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Dóra Eszter (2016) Az óvodáskorú gyermekek egészségügyi állapotának felmérése különböző településeken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Kitti (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Renáta (2016) Korai idegennyelv-oktatás különböző országokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Simon, Xénia (2016) A tipikus és a sajátos nevelési igényű gyermekek családrajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemes, Lilla (2016) Az óvodai beszoktatást segítő és gátló tényezők az óvónők és szülők szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemesi-Mittelstiller, Nóra (2016) Tartáshibák megelőzése és kezelésének lehetőségei óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nátrán, Tímea (2016) Beszédkészség fejlődése óvodáskorban. Érvek a televízió ellen és a mesék mellett. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

O

Oláh, Tímea Andrea (2016) "Kerek egy esztendő". Énekes népszokások és hagyományok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Oross, Zita Rebeka (2016) Az integráltan nevelkedő sajátos nevelési igényű gyermekek mozgásfejlődése óvodai keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

P

Papp, Szilvia Lilla (2016) Udvarlási és házassági szokások Zalaszentgróton és környékén a XX. század közepén és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Patocskai, Katalin (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Maci projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pavelka, Klaudia (2016) A drámapedagógia jelentősége az óvodai mindennapokban. (Egy gyakorlott drámapedagógus vallomásának tükrében). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Peresztegi, Gerda Nedda (2016) A kooperatív tanulás elmélete és gyakorlata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Petrovics, Anett (2016) Az ausztriai és a magyar testnevelés összehasonlítása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pungor, Julianna (2016) Gyermekvédelem az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Puskás, Dorottya (2016) A ritmus szerepe és fontossága a kisgyermek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pécz, Leila (2016) J. A. Comenius kisgyermeknevelésről vallott nézetei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pósza, Ramóna (2016) Sajátos nevelés igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pörzse, Zsuzsanna (2016) A környezeti nevelés és az erdei iskolák viszonya. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

R

Recse, Dóra Lívia (2016) Szülőföldem népi gyermekjátékai, énekes népszokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ruttmayer, Ingrid (2016) A válás hatásának vizsgálata az ödipális korszakban lévő gyermekek személyiségére az óvodapedagógus aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rózsa, Enikő (2016) Német nemzetiségi nevelés a szombathelyi Napsugár Óvoda Ibolya csoportjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Schüller, Andrea (2016) Bábjátékok a mindennapok óvodai életében. Az oroszlányi Brunszvik Teréz és Táncsics Mihály Óvoda bemutatásának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Emília (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Eszter Júlia (2016) Éjjel-nappal televízió. A tévénézés hatásai a gyermekek viselkedésére és nyelvezetére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Melinda (2016) Az úszás hatása az óvodáskorú gyermekek személyiség- és mozgásfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Tímea (2016) Kokas Klára szemléletének bemutatása a gyermeki kreativitáson keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Veronika (2016) A gyerekek legkedveltebb játékai. Összehasonlító rajzelemzés óvodások körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Zsófia Zsuzsanna (2016) Sprachförderung in Wien. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szendi, Diána (2016) A rendkívüli tehetség megjelenése kisgyermekkorban egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szepesi, Anita (2016) Mit jelent a család a mai óvodáskorú gyermekek számára? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szitás, Nóra (2016) A grafikai eljárások bemutatása egy vizsgamunka alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sárközi, Réka (2016) Az óvodapedagógus szerepe az alapkompetenciák fejlesztésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Süléné Kiss, Ildikó (2016) Játék az óvodában a hagyományőrzés eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Tavasz, Csilla (2016) Egészséges életmód megalapozása az óvodában a sóterápia jótékony hatásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tengelics, Szabrina (2016) Horvátzsidány szakrális művészeti értékei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Turzóné Lázár, Zsanett (2016) Erkölcsi nevelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Anna (2016) A népzene és a néptánc hatása a gyerekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Bettina (2016) A tehetséggondozás lehetőségei az óvodában a Csodabogár Tehetségpont tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

U

Ujfalusi, Renáta (2016) A zene mint terápiás eszköz alkalmazása a győri Fundamentum Óvoda mindennapjaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Varga, Bernadett (2016) Az anya-gyerek kapcsolat jelentőségének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Brigitta (2016) Sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Szonja (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Virág (2016) Báb- és drámajátékok a mindennapi óvodai gyakorlatban (Varga Ilona óvónő tapasztalati munkája). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vas, Mónika Krisztina (2016) Az anya-szerep, az anya-apa-gyermek kapcsolat, annak történeti alakulása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vincze, Lilla (2016) A korai kétnyelvűség elméletének gyakorlati megvalósulása az óvodában és az iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Volentné Paul, Zsanett (2016) Kreativitást és környezettudatosságot erősítő tevékenységek a balatonfűzfői Szivárvány Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vágó, Klaudia (2016) Népszokások, néphagyományok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Várhelyi, Ildikó Alexandra (2016) Az óvodáskorú gyermek fejlődésének kritikus tényezői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh, Nikolett (2016) Meseterápia, avagy a mese hatása az emberi lélekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

W

Wágner, Anita (2016) Ideális csoportszobánk van? Az edukációs terek hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

É

Élő, Péterné (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodában a zene segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Mon Dec 30 17:41:20 2024 UTC.