Vissza |
Bartal, Csenge Kata (2024) A digitális eszközök hatása a kisgyermekkorra A szülői tudatosság mértéke. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bordácsné Hiedl, Anikó (2024) HÁROM ARANYALMA - KEREK EGY ESZTENDŐ A nevelési év és jeles napjai Egy hagyományőrző óvodai csoport elindítása, megvalósítása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egyházi, Emőke (2024) AZ ELTÉRŐ BESZÉDFEJLŐDÉS SAJÁTOSSÁGAI – A NYELVI KÉSÉS OKAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI A mesélés, mint komplex lehetőség a nyelvi fejlesztésre. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyurkó, Erzsébet (2024) JELES NAPOK MEGJELENÍTÉSE A TÁNCHÁZBAN TÁNCHÁZI KALENDÁRIUM. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovarek, Katalin (2024) Úszásoktatás az óvodás korú gyermekek számára A mese és az úszás kapcsolata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Puszta, Beatrix (2024) Hagyományőrzés és népi kismesterségek az óvodai nevelésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szentkutiné Anderla, Anita (2024) A tatai fazekas hagyományok múltja, jelene és továbbélésének lehetőségei. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takácsné Klupács, Zsuzsanna (2024) Magyar népmesék A meseválasztás kultúrája régen és most. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.