![]() | Vissza |
Borbásné Bárdics, Noémi Andrea (2025) Óvodás korú gyermekekkel foglalkozó személyek egészségtudatos magatartásának vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bugyik, Rita (2025) Az egészséges táplálkozás az autizmus tükrében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Domnanics-Horváth, Szandra (2025) TÁNCLÉPÉSBEN A FEJLŐDÉS FELÉ - ÓVODAI TÁNCKULTÚRA SZOMBATHELYEN ÉS SAJÁT MÓDSZERTAN BEMUTATÁSA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füziné Káldi, Piroska (2025) A művészetekre nevelés és a személyiségfejlesztés lehetőségei az óvodai zenei nevelésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mór, Andrásné (2025) Sajátos nevelési igényű, különböző szintű értelmi sérüléssel és egyéb fogyatékossággal élő, integráltan nem nevelhető óvodáskorú gyermekek együttnevelése/ fejlesztése speciális csoportban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Somogyi, Krisztina (2025) A SÁRVÁRI VÁRMELLÉKI ÓVODÁBAN DOLGOZÓ PEDAGÓGUSOK ÉS MÁS MUNKAKÖRBEN DOLGOZÓ MUNKATÁRSAINAK EGÉSZSÉGMAGATARTÁSI VIZSGÁLATA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szigetiné Nagy, Katalin (2025) Egészséges életmódra nevelés, az egészségmagatartás formálásának lehetőségei az óvodában, különös tekintettel a csopaki Mandulavirág Óvodára. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tamics, Brigitta (2025) A sárvári óvodákban előforduló mozgásfejlesztő eszközökhöz, a Mozgáskotta módszerhez fűződő pedagógusi attitűdök. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tomasics, Edit (2025) Koragyermekkori digitális eszközhasználati szokások és hatásuk a gyermekek kognitív fejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Andrea (2025) BEILLESZKEDÉSI, TANULÁSI, MAGATARTÁSI NEHÉZSÉGGEL KÜZDŐ GYERMEKEK SZÜLEI ÉS A FEJLESZTŐPEDAGÓGUS KÖZTI EGYÜTTMŰKÖDÉS, KOMMUNIKÁCIÓ, MINT A BEVONÓDÁS EGYIK TÉNYEZŐJE. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Veres, Szilvia (2025) A lovas foglalkozások jelentősége a különleges bánásmódot igénylő kamaszok fejlesztésében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.