![]() | Vissza |
Biczó, Tünde (2024) Gyógytestnevelés a szakképzésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Döméné Krizmanits, Eszter (2024) Részképességek fejlesztése mesével óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füzi- Németh, Zsuzsa (2024) Mozgásterápiák hatása és a kognitív képességek fejlesztésének összefüggései. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gálovics, gÁBOR (2024) Traumaérzékenyítés oktatási intézményekben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Evelin (2024) Részképességek játékos fejlesztése az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Judit (2024) Rendszerabúzus a gyermekvédelmi szakellátásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hubert, Katalin (2024) Az idősotthonba-költözés traumái. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Joób, Krisztina (2024) Traumaérzékenyítés az óvodai és iskolai szociális segítő tevékenységben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Anett Lúcia (2024) Az óvoda-iskola közötti átmenet könnyebbé tétele fejlesztőpedagógus segítségével. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rédlingné Rádli, Szilvia Annamária (2024) A kreativitás fejlesztése az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schönwald, Gyöngyi (2024) Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő kisiskolás gyerekek kinetikus iskolarajzainak üzenete. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sipőczné Radics, Ildikó (2024) A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő (BTMN)gyermek és a pedagógus személyiségének párhuzamba állítása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szókáné Andorka, Anna (2024) A figyelemzavar és hiperaktivitás(ADHD)megjelenése a pedagógiai színtereken. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.