Vissza |
Adorján-Palotás, Viktória (2024) Tejfehérje ételallergiás és tejcukor ételérzékeny gyermekek étkeztetése a soproni állami bölcsődékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baranyai, Vica Panka (2024) Az egészséges életmódra nevelés jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csanádi, Szilvia (2024) A 0-3 éves kisgyermek mozgásfejlődése és a bölcsődei testnevelés tevékenység a kisgyermeknevelő szenzoros eszközasználatának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jakobi, Marianna (2024) KISGYERMEKNEVELŐK ÉS SZÜLŐK SZEREPE A KISGYERMEK ZENEI NEVELÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Fanni Eszter (2024) Személyiségfejlesztés hangszerekkel a kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács-Braun, Regina (2024) A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
LADA, SZILVIA (2024) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lőcziné Vizvári, Mónika Mária (2024) A zene fejlesztő hatása a bölcsőde intézményi keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Matola, Virág (2024) A kisgyermekkori zenei nevelés és intézményen kívüli lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szilva, Emese (2024) Az óvodák stratégiái az 1-es és a 2-es típusú diabétesszel szemben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tarsoly, Andrea (2024) Az egészséges életmód és az egészségtudatosság gyökereinek kialakítása a bölcsődében és a családban a mozgás és az egészséges táplálkozás tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Töreki, Eszter (2024) A zene hatása és a megfelelő otthoni zenei környezet kialakítása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Loretta (2024) Gluténérzékeny gyermekek helyzete és lehetőségei a közétkeztetésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.