Tételek ahol a szak "BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | E | F | G | H | I | J | K | M | N | P | R | S | T | V
Találatok száma: 27.

B

Bereczk, Judit (2017) A mese, mint az érzelmi intelligencia egyik fejlesztő eszköze. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Brenner, Dóra (2017) Népzene hatása napjainkban a kisgyermekekre és a fiatalokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

E

Essőné Torma, Judit (2017) Cigányság. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

F

Farkas, Krisztina Mária (2017) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Galavics, Dóra Mária (2017) Népzene várandósság idején és kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

H

Horváth, Evelin (2017) A mondókák, versek, mesék szerepe a bölcsődéskorú gyermek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Klaudia (2017) Családi konfliktusok hatása a kisgyermek személyiségének fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Éva (2017) A nevelőszülőknél nevelkedett gyermekek családi szocializációjának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

I

Iski, Borbála (2017) „Kerek egy esztendő". Énekes népszokások és hagyományok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Istiván, Ildikó (2017) Népi játékok régen és most. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

J

Jávorics, Liana (2017) A két világháború közötti társadalom falusi gyermekszemlélete és gyermekfelfogása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Kiss, Viola (2017) A család szerepe a kisgyermek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Konczné Csoknyay, Eszter (2017) A bölcsőde, mint a korai fejlesztés optimális színtere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovacsovicsová, Brigita (2017) A felvidéki magyarság története a Trianontól egészen 1994-ig és a mai magyar nemzet bemutatása szülőfalum, Egyházgelle tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Markó, Katalin (2017) Matematikai tapasztalatszerzés lehetőségei a szombathelyi bölcsődékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Németh, Krisztina (2017) Testvérek szerepe a személyiségfejlődésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

P

Pethő, Kitti (2017) Az elektronikai eszközök hatása a gyerekekre nézve. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

R

Rigóné Horváth, Mónika Piroska (2017) Kisgyermeket nevelő apák napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Shawoush, Viktória (2017) Kisgyermekkorban megjelenő magatartási zavarok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Fruzsina (2017) A zenei nevelés lehetőségei a bölcsődei és az óvodai mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabóné Simon, Éva Anna (2017) A gyermek első találkozása a matematikával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szikora, Eszter (2017) A családon belüli erőszak, elhanyagolás, és gyermekbántalmazás a XXI. században Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szita, Alexandra (2017) Idegen nyelvek kora gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sziva, Bernadett (2017) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szűcs, Dóra (2017) Ikertestvérek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Tóth, Viktória (2017) Szakmai identitás vizsgálata a kisgyermeknevelők körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Varga, Szilvia (2017) A szorongásos zavarok kialakulása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Wed Dec 25 20:20:43 2024 UTC.