Hager, Peter (2022) Effects of electronic media in the communication of economically oriented companies Experiences of a teacher from the business sector. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KMAN-22_10.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
The topic of the study of the effects of electronic media in the communication of economically oriented companies is a very extensive, complex field that aims to research and describe the actors involved and their actions by means of qualitative social research. In the first part, the subject of the research, the social significance, the basis of the research, the method of qualitative research and internal and external communication in companies, as well as electronic media and their changes over time are presented. The second part deals with media, their power and responsibility including electronic communication. Furthermore, the theory of the research instruments, the qualitative procedure with the survey and evaluation procedures are described. Subsequently, in the research part, the case study will be developed and the results analysed.
Angol cím
Effects of electronic media in the communication of economically oriented companies Experiences of a teacher from the business sector
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Közgazdasági és Nemzetközi Kapcsolatok Intézet
Szak
LKK - Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás mesterszak (MA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KMAN-22/10
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ágnes Horváthné Józsa |
Dátum: | 27 Ápr 2023 09:53 |
Utolsó módosítás: | 06 Szep 2023 06:07 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/9718 |
Actions (login required)
Tétel nézet |