Nagy, Erika Julianna (2022) A bábjáték fejlesztő hatásai az óvodáskorú kisgyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Bábjáték , mint komplex-3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (637kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a bábjáték fejlesztő hatásait mutatja be az óvodáskorú kisgyermekekre.A dolgozat ismerteti a játék,majd a bábjáték fajtáit,kitérve a pedagógiai bábjátékra is.Szeretném bemutatni,hogy mennyire hasznos,és mekkora segítség a pedagógusoknak a bábjáték a mindennapokban.A témához kapcsolódó fogalmak kifejtését követően bemutatom az Aprók Színháza működését,különlegességeit.Megismertetem a különböző bábjátékok alkalmazási lehetőségeit az óvodai élet mindennapjaiban.Illetve szeretném bemutatni azt a módszert,amellyel könnyebben és hatékonyabban tudjuk mindezt véghez vinni. Kutatásom során interjút készítek Kocsis Rozival. A bábjáték gyermekekre ható pozitív tulajdonságait esettanulmány formájában szándékozom bemutatni. Szakdolgozatomban kérdőíves kutatási módszerrel gyűjtök információt arról,hogy a pedagógusok milyen gyakran,milyen formában alkalmazzák a bábjátékot. A kutatást követően az is bebizonyosodott,hogy sokan félrértelmezik az alkalmazott bábjáték fogalmát.Dolgozatomban ezt is igyekszem tisztázni,és újabb módszerekre mutatok rá.
Magyar cím
A bábjáték fejlesztő hatásai az óvodáskorú kisgyermekekre
Angol cím
The developmental effects of puppetry on preschool toddlers
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Erika Julianna Nagy |
Dátum: | 24 Okt 2022 07:09 |
Utolsó módosítás: | 03 Már 2023 07:32 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8987 |
Actions (login required)
Tétel nézet |