Fördős, Viktória (2022) Kora kisgyermekkori matematikai nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat_fördősviktória_etd9xi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a „Kora kisgyermekkori matematikai nevelés” címet viseli. Azért ezt a témát választottam, mert közel áll a szívemhez a matematika. A dolgozatom elméleti részében a matematikai fejlődést mutatom be a kora gyermekkorban. A dolgozatomban írtam a matematikai nevelés múltjáról, valamint a csecsemőkori, kisgyermekkori és az óvodáskori matematika. A kutatásom célja az volt, hogy a jelenleg is dolgozó csecsemő- és kisgyermeknevelők, valamint gondozók, mennyire jártasak a matematikai nevelésben, hogy egyáltalán fontosnak és szükségesnek tartják-e vagy sem. A kutatásomat elektronikus kérdőív formájában végeztem el, és a közösségi média felületén osztottam meg. Nem voltak előre eltervezet hipotéziseim. A kutatásom során a kapott válaszok alapján megállapítottam, hogy a csecsemő- és kisgyermeknevelők többsége szerint fontos már a kisgyermekkorban elkezdeni a matematikai nevelést, de inkább csak a gyermek egy éves korától.
Magyar cím
Kora kisgyermekkori matematikai nevelés
Angol cím
Early childhood mathematics education
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Viktória Fördős |
Dátum: | 24 Okt 2022 07:08 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 07:44 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8954 |
Actions (login required)
Tétel nézet |