Speier, Liza (2022) Entstehung der frühkindlichen Zweisprachigkeit in institutioneller Umgebung in Ungarn. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat_speierliza_qjnhkp.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (536kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a fogalommagyarázat után (amiben az anyanyelv, első nyelv, második nyelv, idegennyelv, tanulás és elsajátítás fogalmakat magyarázom meg) német- és magyarnyelvű szakirodalmak és a saját kutatásom segítségével mutatom be a módszereket, amikkel kisgyermekek könnyebben elsajátíthatnak egy második nyelvet intézményes környezetben. A kutatásom során készült interjúk alapján összehasonlítom két óvoda idegennyelvi nevelését, majd a kérdőívemben megkérdezett pedagógusok válaszait összehasonlítva bemutatom, milyen módszerek segítségével és milyen eredményekkel működik napjainkban Magyarországon a korai idegennyelvfejlesztés.
Magyar cím
A korai kétnyelvűség kialakulása intézményes keretek között Magyarországon
Angol cím
Emergence of early childhood bilingualism in institutional settings in Hungary
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
BPK - Német nemzetiségi óvodapedagógus (BA)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Liza Speier |
Dátum: | 24 Okt 2022 07:04 |
Utolsó módosítás: | 15 Szep 2023 06:38 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8876 |
Actions (login required)
Tétel nézet |