Az iskolai bántalmazás jellemzői a diákok és a tanárok nézőpontjából

Tóth, Adrienn (2022) Az iskolai bántalmazás jellemzői a diákok és a tanárok nézőpontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of szakdolgozat, Tóth Adrienn.pdf] PDF
szakdolgozat, Tóth Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (872kB)

Absztrakt (kivonat)

A legtöbb ember számára ismerős fogalom az iskolai bántalmazás, hiszen a gyermekek nagy része átélte, tapasztalta környezetében. Tennünk kell az iskolai bántalmazás ellen, hiszen a bántalmazott gyermekek egész életük során cipelik lelki teherként elszenvedett sérelmeiket. Ahhoz, hogy megfelelően kezelni tudjuk, szükségünk van célravezető módszerekre. A sikeres jövő záloga a felnövekvő egészséges generáció.

Magyar cím

Az iskolai bántalmazás jellemzői a diákok és a tanárok nézőpontjából

Angol cím

Characteristics of school bullying from the perspective of students and teachers

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Német nemzetiségi óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Tóth-Merza, Katalin
adjunktus, PhD

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Adrienn Tóth
Dátum: 24 Okt 2022 07:03
Utolsó módosítás: 20 Szep 2023 06:33
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8847

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet