Breglovicsné Földesi, Judit (2022) Reformpedagógiai irányzatok hatása a XXI.század gyermekképére a szülői vélemények tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
BreglovicsneFöldesiJudit_reformpedagógiai irányzatok hatása a XXI.század gyermekképére a szülői vélemények tükrében_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Mi az, ami fontos a 21. század gyermekének? Mennyire fontos szót adni a gyermeknek? Mennyire formálja a gyermekről kialakított képünket a digitális eszközök használta. Úgy gondolom, hogy a reformpedagógiai irányzatok szakdolgozatomban kiemelt képviselői közül Montessori, Freinet vagy Steiner pedagógiai elvei közül számos nagy hangsúlyt kap az óvodáskorú gyermeket nevelő szülők körében. Kutatásom elsődleges célja a szülői vélemények tükrében a reformpedagógiai irányzatok hatásának vizsgálata illetve, hogy ezen irányzatok képviselői közül mely elvek vannak leginkább jelen az óvodáskorú gyermeket nevelő családok életében.
Magyar cím
Reformpedagógiai irányzatok hatása a XXI.század gyermekképére a szülői vélemények tükrében
Angol cím
The impact of Reform Pedagogy on the image of the child in the 21st century from parent’s view
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Judit Breglovicsné Földesi |
Dátum: | 24 Okt 2022 07:02 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 07:44 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8808 |
Actions (login required)
Tétel nézet |