Magyarné Nagy, Enikő (2022) Erdőpedagógia lehetőségei az óvodában Erdőpedagógiai játékgyűjtemény óvodás gyermekeknek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat_magyarnénagyenikő_m8tc4m.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (728kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája az erdőpedagógia beépítésének lehetőségei az óvodai tevékenységekbe. Ezen belül is maga a játék, hiszen ez a legközvetlenebb módja a gyerekek és a természet közötti pozitív kapcsolat kialakításának. A dolgozatom bevezetésében saját indíttatásomat fogalmaztam meg a téma választásával kapcsolatban, illetve egy általános összesítést írtam a környezeti nevelésről. Ebből kiindulva a nagyobb halmaztól indultam a kisebbek felé. Így kezdtem a környezeti nevelés történelmi áttekintésével, ezután áttértem az erdőpedagógia történelmi hátterére. Majd a mai Magyarország környezeti nevelésének működését fejtettem ki. Külön fejezetben kitértem az erdőpedagógia szerepére az óvodákban. Ezután mutattam be játékgyűjteményemet, melyet több szakirodalmi forrásból merítkeztem, illetve saját játékkal is gazdagítottam. Utolsó fejezetemben összegeztem a szakdolgozatomat és megemlítettem, hogy vinném tovább ezt a témát.
Magyar cím
Erdőpedagógia lehetőségei az óvodában Erdőpedagógiai játékgyűjtemény óvodás gyermekeknek
Angol cím
Possibilities of forest pedagogy in kindergarten Forest pedagogical toy collection for preschool children
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Enikő Magyarné Nagy |
Dátum: | 24 Okt 2022 07:01 |
Utolsó módosítás: | 02 Már 2023 07:35 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8789 |
Actions (login required)
Tétel nézet |