Vaizer, Laura (2022) Mozgássérült gyermekek úszásoktatása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Szakdolgozat_Vaizer Laura_A221Q8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (554kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a központi idegrendszeri sérült gyermekek úszásoktatásának lehetőségeit és az őket nevelő konduktorok, illetve az úszásoktatásban oktató szakedzők kompetenciáit vizsgálja sérült gyermekek úszásoktatása esetében. A vizsgálatot az indokolja, hogy a központi idegrendszeri sérült gyermekek vízhez szoktatása és úszásoktatása más szakértelmet követel, mint az ép fejlődésmenetű gyermekek úszásoktatása. Felvetődik a kérdés, hogy a központi idegrendszeri sérült gyermekek úszásoktatásában milyen szerepet tölthet be egy konduktor és egy szakedző, vajon a két szakembernek milyen kompetenciái lehetnek egy ilyen jellegű úszásfoglalkozáson, egyáltalán szükséges-e mindkét szakember jelenléte és ha igen miért.
Magyar cím
Mozgássérült gyermekek úszásoktatása
Angol cím
Swimming Education of Disabled Children
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
BPK - Gyermekkori rekreációs- és gyógyúszás (SZT)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Laura Vaizer |
Dátum: | 25 Okt 2022 13:57 |
Utolsó módosítás: | 18 Szep 2023 08:20 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8780 |
Actions (login required)
Tétel nézet |