Németh, Erika (2022) Mentorműhely Gyógypedagógus Szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Szakdolgozat_Németh Erika_GT78EO_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A témaválasztásban és -feldolgozásában az elmúlt években gyűjtött saját, személyes tapasztalatok, önálló-, az intézményben végzett kutatások (primer kutatások) és a kollégákkal kooperációban végzett team-munka (Mentorműhely működésének finomhangolása), valamint intézményünk nevelési igazgatóhelyettesének, 2021-ben született szakdolgozata volt a legerősebb „ihlető forrásom”, s egyúttal legnagyobb segítségem Kutatómunkám személyes és munkatársaim szakmai tapasztalataira egyaránt épülő, a bemutatott szakirodalmat felhasználó, kvantitatív jellegű, személyes, short-interjús (villáminterjú) és kérdőíves kutatás a Soproni Szakképzési Centrum Handler Nándor Technikumban (továbbiakban: Handler vagy Soproni SZC Handler Nándor Technikum), matematika tantárgyat oktató tanárok körében, akik több esetben végzik/végezték SNI tanulók mentorálást a jelenléti és digitális oktatás esetén egyaránt.
Magyar cím
Mentorműhely Gyógypedagógus Szemmel
Angol cím
Mentoring workshop through the eyes of a special education teacher
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Erika Németh |
Dátum: | 24 Okt 2022 07:01 |
Utolsó módosítás: | 22 Szep 2023 06:47 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8778 |
Actions (login required)
Tétel nézet |