Márkus, Viktória Eszter (2022) Három óvodapedagógus generáció pedagógiai munkásságának összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Márkus Viktória Eszter- Három óvodapedagógus generáció pedagógiai munkásságának összehasonlító elemzése - szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom megírásánál fontos volt számomra, hogy egy olyan témát válasszak, amelyből egyrészt sokat tanulhatok, másrészt pedig személyes kötődésem is legyen a témához. Ezért döntöttem úgy, hogy különböző óvodapedagógus generációkat fogok összehasonlítani. Érdekelt az, hogy milyen szellemiség, hozzáállás jellemezte évtizedekkel ezelőtt az óvodapedagógusokat, hogy néztek ki az óvodai foglalkozások, mi volt jellemző az óvodapedagógus képzésre és milyen változások zajlottak le az elmúlt évek alatt. Dolgozatom első részében szakirodalmi áttekintést végeztem. A második részben egy saját kutatást készítettem. A kutatás során szóbeli interjúkat készítettem, amelyben három interjúalany vett részt, különböző generációkból. Ezután az interjúkat egymással és az olvasott szakirodalmakkal is összehasonlítottam. Végül a kapott eredményeket elemeztem, azokból különböző következtetéseket vontam le.
Magyar cím
Három óvodapedagógus generáció pedagógiai munkásságának összehasonlító elemzése
Angol cím
A comparative analysis of the pedagogical work of three generations of kindergarten teachers
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Viktória Eszter Márkus |
Dátum: | 24 Okt 2022 07:00 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 07:43 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8775 |
Actions (login required)
Tétel nézet |