Németh, Gyuláné (2022) Tanulói attitűd vizsgálat a mindennapos testnevelésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Németh Gyuláné Tanulói attitűdvizsgálat a mindennapos testnevelésről.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogyan éli meg a mindennapos testnevelés bevezetését az annak középpontjában álló tanuló. A mindennapos testnevelés bevezetésének, jogszabályi hátterének illetve annak iskolánkra gyakorolt hatásának rövid ismertetése után iskolánk nyolcadik évfolyamos diákjai körében végzett kérdőíves kutatás illetve az erre az életkori csoportra vonatkozó NETFIT jelentések adatainak elemzésével vizsgálom az általam felvetett két hipotézist: 1. A vizsgált tanulók többsége pozitívan áll a mindennapos testnevelés megvalósulásához. 2. A tanulók fizikai állapota javult a mindennapos testnevelés hatására A kutatás során kapott adatokat vizsgálva arra a megállapításra jutottam, hogy első megállapításom helyes, a vizsgált tanulók egyértelműen pozitívan állnak a mindennapos testnevelés mellett. Második megállapításom viszont a vizsgált adatok tükrében nem nyert igazolást, melynek okai közé az elmúlt két tanévben a digitális munkarendre való átállást látom a fő oknak.
Magyar cím
Tanulói attitűd vizsgálat a mindennapos testnevelésben
Angol cím
Analysis of students' attitude towards daily physical education lessons
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
BPK - Rekreációs- és gyógyúszás pedagógus-szakvizsgára felkészítő szak (PSZV)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Gyuláné Németh |
Dátum: | 25 Okt 2022 13:51 |
Utolsó módosítás: | 18 Szep 2023 08:23 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8693 |
Actions (login required)
Tétel nézet |