Horváth-Bakos, Boglárka (2022) Az online illetve hibrid oktatás hatására változó pedagógusszerep konfliktusai egy dunántúli kisvárosban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Horváth-Bakos Boglárka_Az online iletve hibrid oktatás hatására változó pedagógusszerep konfliktusai egy dunántúli kisvárosban_Diplomamunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A XXI. században a társadalmi berendezkedés megváltozásával párhuzamosan egyre inkább megváltoztak a pedagógussal szemben támasztott igények. Mindig is foglalkoztam azzal a kérdéssel, hogy a széles sávon mozgó pedagógusszerep milyen konfliktusok elé állítja a pedagógus társadalmat. Ezeknek a konfliktusoknak milyen okai lehetnek, hogyan lehet azokat hatékonyan feloldani. A világjárvány során érvénybe lépő rendeletek új feladatok elé állították az emberiséget, beleértve a pedagógustársadalmat is. A kialakult helyzet számos kérdést vetett fel bennem, mellyel párhuzamosan számos érdekességre mutatott rá az oktatái rendszerünket illetően. Ezen időszak szerepkonfliktusait, valamint annak okait szeretném feltárni, keresve azt, hogy születtek-e hatékony problémamegoldások. Kutatásomat egy dunántúli kisvárosban végeztem.
Magyar cím
Az online illetve hibrid oktatás hatására változó pedagógusszerep konfliktusai egy dunántúli kisvárosban
Angol cím
The conflicts of changing teacher roles for the effects of online and hybrid education in a Transdanubian town
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Boglárka Horváth-Bakos |
Dátum: | 24 Okt 2022 13:09 |
Utolsó módosítás: | 21 Feb 2023 14:36 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8611 |
Actions (login required)
Tétel nézet |