Pék, Alexandra (2022) A projektpedagógia megvalósításának lehetőségei az óvodában a pedagógusok véleménye alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Pék Alexandra- Szakdolgozat.pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom fő témájaként a projektpedagógia megvalósításának lehetőségeit vizsgáltam az óvodában. A dolgozatom célja, hogy külső szemmel is betekintést nyerjenek az olvasók a projektpedagógia világába. A dolgozatomban a projektpedagógia megjelenését, elterjedését, illetve értelmezését tárgyalom. Kutatásomhoz az írásbeli kikérdezés módszerét alkalmaztam kérdőíves felmérés formájában. A kutatásom célcsoportja az óvodapedagógusok voltak országos szinten. Kutatásomban a projekt elterjedési körét, előnyeit, hátrányait, preferálását vizsgáltam az óvodapedagógusok köreiben. A felmérésem folyamán kutatási kérdéseket alkalmaztam. A kutatásom sikerességének köszönhetően egy átfogó képet kapunk a projektmódszer szakszerű alkalmazásáról. A kutatásom során arra az eredményre jutottam, hogy a projektmódszer alkalmazása hatékonyabban érvényesül az óvodai nevelés során a hagyományos nevelési formával szemben.
Magyar cím
A projektpedagógia megvalósításának lehetőségei az óvodában a pedagógusok véleménye alapján
Angol cím
The possibilities of implementing the pedagogy of the project in the kindergarten based on the opinion of the kindergarten teachers
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Alexandra Pék |
Dátum: | 24 Okt 2022 06:54 |
Utolsó módosítás: | 24 Okt 2022 06:54 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8597 |
Actions (login required)
Tétel nézet |