Markó, Regina (2022) TÉRI TÁJÉKOZÓDÁS ÉS DOMINANCIA VIZSGÁLATA TÖBBSÉGI ÉS SZEGREGÁLT ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANULÓK KÖRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Szakdolgozat_TÉRI TÁJÉKOZÓDÁS ÉS DOMINANCIA VIZSGÁLATA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 13 Július 2022 Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Fejlődésünk során a orientáció és a téri tájékozódás hatással van ránk. Végigkísér minket fejlődésünk során. Azonban, történhet elakadás, lemaradás egy gyermeknél. Hogyan segítsünk nekik? A balkezeseket régen nagyon sokan támadták. Vajon mennyire befolyásolja a téri tájékozódást ha egy gyermek balkezes? Milyen összefüggéseket találhatunk a téri tájékozódás és a dominancia között? A szegregált iskolában járó tanulók között több a bal kezes? Szakdolgozatomban mérésekkel vizsgáltom a szegregált és a többségi iskolában járó tanulók téri tájékozódását és lateralitását. Milyen összefüggéseket vagy eltéréseket fedezhetünk fel?
Magyar cím
TÉRI TÁJÉKOZÓDÁS ÉS DOMINANCIA VIZSGÁLATA TÖBBSÉGI ÉS SZEGREGÁLT ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANULÓK KÖRÉBEN
Angol cím
STUDY OF SPATIAL ORIENTATION AND DOMINANCE MAJORITY AND SEGREGATED PRIMARY SCHOOL PUPILS IN
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Regina Markó |
Dátum: | 24 Okt 2022 06:54 |
Utolsó módosítás: | 22 Szep 2023 06:47 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8586 |
Actions (login required)
Tétel nézet |