Az erdőpedagógiai szakvezető képzés helye és lehetőségei az általános iskolai oktatásban

Szikszainé Rácz, Timea Nóra (2021) Az erdőpedagógiai szakvezető képzés helye és lehetőségei az általános iskolai oktatásban. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.

[thumbnail of nyilatkozatok.pdf] PDF
nyilatkozatok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (161kB)
[thumbnail of Diploma_SZRT.pdf] PDF
Diploma_SZRT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Mi ma a pedagógus legnagyobb feladata? A tudás, a tananyag maradéktalan átadása? Véleményem szerint a környezeti neveléssel, erdőpedagógiával foglalkozó szakembereknek kulcsfontosságú szerepe van ma az oktatásban. A tanulókban rejlő kíváncsiságot, érdeklődést felkelteni és fenntartani nem lehet a hagyományos oktatási módszerekkel. A pedagógusoknak folyamatosan képeznie kell magukat, hogy élmény- és tapasztalati alapú tudást legyenek képesek átadni. A diákokat megnyerni ma már nem könnyű feladat, de fáradsággal, eredményes munkával lehetséges. Dolgozatomban a szakirodalom tárgyalása után be kívánom mutatni szakmai munkásságomat, hogyan hatott rám a képzés, milyen módszereket és eszközöket adott a kezembe az oktatás színvonalasabbá tételére.

Magyar cím

Az erdőpedagógiai szakvezető képzés helye és lehetőségei az általános iskolai oktatásban

Angol cím

The Place and Possibilities of Forest Pedagogy Manager Training at Primary School Education

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár, Katalin
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Tímea Szikszainé Rácz
Dátum: 26 Júl 2022 11:30
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 11:39
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8503

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet