Fótos, Réka (2021) Áruházi vevőmegbízások kezelése a soproni OBI áruházban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON_21-18.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg. Embargo lejáratának dátuma: 28 Október 2036 Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozat a Soproni Egyetem Kereskedelem és Marketing felsőoktatási szakképzést lezáró tanulmányaként íródott. A feldolgozott téma a az OBI Hungary Retail Kft. soproni áruházának vevőmegbízásainak a kezelése és azon belül is a vevőmegbízások és internetes foglalások vizsgálata, hogy sokszor miért nem történik meg a valódi vásárlás, illetve, a pandémiás helyzet milyen hatást gyakorolt az online és offline vásárlásokra.Témaválasztásom legfőbb indoka, hogy munkám során főleg a vevőmegbízások rögzítésében és kezelésben szereztem tapasztalatot. A kötelező szakmai gyakorlatomat az OBI Hungary Retail Kft. soproni áruházában töltöttem, azon belül is a vevőszolgálaton, így kézenfekvő ez a téma, ahol elemezhetem a járvány gyakorolta hatásokat a vásárlói magatartásra, illetve a kommunikáció okozta felmerülő problémákat a lemondásokkal kapcsolatban. A dolgozat felépítése az alábbiakból tevődik össze: először is az elméletét fogom bemutatni, hogy a gazdaságban hol helyezkedik el maga az áruház, és hogy a vevőszolgálati részlegnek milyen szempontok alapján kell működnie . A későbbiekben szó lesz, az elméleti rész gyakorlati alátámasztásáról vagy éppen miben különbözik a gyakorlat az elmélettől. Ezt követően, a primerkutatás kerül bemutatásra és értékelésre, majd a kutatás során felmerülő problémákat fogom kielemezni és ez alapján következtetéseket, javaslatokat megfogalmazni. A dolgozatot a konklúzió zárja. Megfigyelhető, hogy a járványhelyzet miképpen változtatta meg a vásárlási szokásokat és a vásárlói magatartást. Nagyobb teret kap az online, mint az offline értékesítés. Ez a helyzet jelentősen megnehezítette mind a magánszemélyek mind a vállalatok életét, ugyanis személyes kontakt hiányában jelentős kommunikációs problémák is felléptek, amely egy vállalat életében bevételkieséshez vezethet. Célom rámutatni, hogy a cégnek miket kell megváltoztatnia ahhoz, hogy a kommunikációs problémák megoldódjanak, és hogyan lehet hatékonyabbá tenni az értékesítést.
Magyar cím
Áruházi vevőmegbízások kezelése a soproni OBI áruházban
Angol cím
Managment of in-store customer orders at the OBI supermarket in Sopron
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-21/18
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Réka Fótos |
Dátum: | 06 Máj 2022 07:57 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 09:16 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8305 |
Actions (login required)
Tétel nézet |