Herczegne Velkey, Eszter (2014) Kindergarten teachers' pedagogical perceptions and motivations in foreign language development. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
| ![[thumbnail of Herczegne_Velkey_Eszter-szakdolgozat-J894RF.pdf]](http://diploma.uni-sopron.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Herczegne_Velkey_Eszter-szakdolgozat-J894RF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (579kB) | 
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete
Szak
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kitzinger, Arianna
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
| Mű típusa: | Szakdolgozat | 
|---|---|
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Bálint Brand | 
| Dátum: | 20 Júl 2015 11:49 | 
| Utolsó módosítás: | 20 Júl 2015 11:49 | 
| URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/777 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
        
