A Salesforce mint új kommunikációs módszer bevezetésének hatásai egy termelő vállalat kommunikációjára

Borsos, Blanka (2020) A Salesforce mint új kommunikációs módszer bevezetésének hatásai egy termelő vállalat kommunikációjára. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-20_30.pdf] PDF
KBAN-20_30.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Hungarian Title

A Salesforce mint új kommunikációs módszer bevezetésének hatásai egy termelő vállalat kommunikációjára

English Title

Salesforce as a new method of communication – its introduction and effects on communication of an industrial company

Institution

University of Sopron

Faculty

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Specialization

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Kópházi, Andrea
egyetemi docens

Local id

KBAN-20/30

Item Type: Thesis
Depositing User: Blanka Borsos
Date Deposited: 12 May 2021 11:44
Last Modified: 06 Mar 2023 11:26
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7293

Actions (login required)

View Item View Item