A Salesforce mint új kommunikációs módszer bevezetésének hatásai egy termelő vállalat kommunikációjára

Borsos, Blanka (2020) A Salesforce mint új kommunikációs módszer bevezetésének hatásai egy termelő vállalat kommunikációjára. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-20_30.pdf] PDF
KBAN-20_30.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Salesforce mint új kommunikációs módszer bevezetésének hatásai egy termelő vállalat kommunikációjára

Angol cím

Salesforce as a new method of communication – its introduction and effects on communication of an industrial company

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kópházi, Andrea
egyetemi docens

Helyi kari azonosító

KBAN-20/30

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Blanka Borsos
Dátum: 12 Máj 2021 11:44
Utolsó módosítás: 06 Már 2023 11:26
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7293

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet