Szalai, Barbara (2020) A Facebook hatása a 18-25 éves korosztály vásárlási döntéseire. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
|
PDF
KBAN-20_74.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
| Mű típusa: | Szakdolgozat |
|---|---|
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Barbara Szalai |
| Dátum: | 12 Máj 2021 11:35 |
| Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 09:24 |
| URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7280 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

