A Facebook hatása a 18-25 éves korosztály vásárlási döntéseire

Szalai, Barbara (2020) A Facebook hatása a 18-25 éves korosztály vásárlási döntéseire. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-20_74.pdf] PDF
KBAN-20_74.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Barbara Szalai
Dátum: 12 Máj 2021 11:35
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 09:24
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7280

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet