Kovács, Boglárka (2020) A gyógyúszás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Kovács Boglárka - Az úszásoktatás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők- Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az úszásoktatás sikerességét befolyásoló tényezőket emeltem ki. Úgy gondolom, hogy az úszásoktatás sikerességét jelentős mértékben befolyásolja az úszásoktató pedagógus személyisége, temperamentuma, gyermekközpontúsága. Fontos, hogy olyan személyek vegyék körül a gyerekeket, akik az oktatás színes és sajátos módszerével már a korai időszakban megkedveltetik a gyerekekkel az úszást. Kutatással szerettem volna rávilágítani arra, hogy a pedagógiai tényezők jelenléte és komplexitása jelentős mértékben befolyásolják az úszásoktatást. Véleményem szerint úszás megszerettetése és sikeressége függ az oktató személyiségétől, gyermekközpontúságától, rugalmasságától, az oktatási játékosságától, valamint az oktatási folyamat szervezésétől.
Magyar cím
A gyógyúszás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők
Angol cím
Teacher of children’s recreational and remedial swimming
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
BPK - Rekreációs- és gyógyúszás pedagógus-szakvizsgára felkészítő szak (PSZV)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Boglárka Kovács |
Dátum: | 30 Szep 2020 08:59 |
Utolsó módosítás: | 18 Szep 2023 09:09 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7123 |
Actions (login required)
Tétel nézet |