A gyógyúszás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők

Kovács, Boglárka (2020) A gyógyúszás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Kovács Boglárka - Az úszásoktatás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők- Szakdolgozat.pdf] PDF
Kovács Boglárka - Az úszásoktatás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők- Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az úszásoktatás sikerességét befolyásoló tényezőket emeltem ki. Úgy gondolom, hogy az úszásoktatás sikerességét jelentős mértékben befolyásolja az úszásoktató pedagógus személyisége, temperamentuma, gyermekközpontúsága. Fontos, hogy olyan személyek vegyék körül a gyerekeket, akik az oktatás színes és sajátos módszerével már a korai időszakban megkedveltetik a gyerekekkel az úszást. Kutatással szerettem volna rávilágítani arra, hogy a pedagógiai tényezők jelenléte és komplexitása jelentős mértékben befolyásolják az úszásoktatást. Véleményem szerint úszás megszerettetése és sikeressége függ az oktató személyiségétől, gyermekközpontúságától, rugalmasságától, az oktatási játékosságától, valamint az oktatási folyamat szervezésétől.

Magyar cím

A gyógyúszás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők

Angol cím

Teacher of children’s recreational and remedial swimming

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet

Szak

BPK - Rekreációs- és gyógyúszás pedagógus-szakvizsgára felkészítő szak (PSZV)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Simon, István
egyetemi docens, Phd., oktatási dékánhelyettes

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Boglárka Kovács
Dátum: 30 Szep 2020 08:59
Utolsó módosítás: 18 Szep 2023 09:09
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7123

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet