Kiss-Huszta, Pálma (2020) KOMPETENCIAALAPÚ DIGITÁLIS KÉMIAOKTATÁS AZ „ÚJ GENERÁCIÓ ISKOLÁJÁBAN”. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Kompetenciaalapú digitális kémiaoktatás_szakdolgozat_Kiss-Huszta Pálma.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A gimnázium, ahol tanítok 2020. szeptemberétől új képzési formát indít, egy nyelvi, informatikai, innovatív osztályt. Az „új generáció iskolájában” a tantárgyak többségét digitális módszerekkel fogjuk oktatni. Ez kiváló lehetőséget nyújt egyrészt arra, hogy megvalósítsuk a kompetencia alapú oktatás legfontosabb elemét, hogy a tanulást olyan emberi tevékenységnek kell tekintenünk, amely az élet egészét átíveli. Másrészt arra is lehetőséget nyújt, hogy megszerettessük a gyerekkel a kémiának azokat a részeit, melyeknél nincs lehetőség kísérletezésre. A kompetenciaalapú digitális oktatásnak a mindennapi gyakorlatban történő megvalósításához mindenekelőtt fogalmi tisztánlátásra, kimunkált, egységesen értelmezett fogalmi keretre van szüksége. Ezért a szakdolgozatom első részében ezzel foglalkozom. Dolgozatom második felében pedig olyan, az „új generáció iskolájában” is használható kompetenciafejlesztő tananyagokat mutatok be, amelyeket a digitális nemzedékek igényeit és a digitális világ kihívásait figyelembe véve dolgoztam ki.
Magyar cím
KOMPETENCIAALAPÚ DIGITÁLIS KÉMIAOKTATÁS AZ „ÚJ GENERÁCIÓ ISKOLÁJÁBAN”
Angol cím
COMPETENCY-BASED DIGITAL EDUCATION OF CHEMISTRY IN THE "SCHOOL OF THE NEW GENERATION"
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
BPK - Gyermekintézmények szakmai fejlesztése pedagógus-szakvizsgára felkészítő szak (PSZV)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Pálma Kiss-Huszta |
Dátum: | 02 Szep 2020 13:43 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 07:52 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7091 |
Actions (login required)
Tétel nézet |