Farnady-Landerl, Viktória (2020) SZEMÉLYZETFEJLESZTÉSI KÉPZÉSEK NEURODIDAKTIKAI TERVEZÉSE. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Farnady-Landerl_Viktória-Személyzetfejlesztesi_képzesek_neurodidaktikai_tervezése_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a tudásalapú társadalomban kiemelkedő versenyképességi faktort jelentő személyzetfejlesztési képzéseket -a neurodidaktikai alapelvek mentén- mely sikertényezők figyelembe vétele mellett tervezhetjük annak érdekében, hogy a munkavállalók korszerű tudáshoz juthassanak. Célom, hogy rámutassak a szerteágazó és komplex személyzetfejlesztési képzések eredményességét (korszerű tudás és hosszútávú transzferhatás biztosítása) jelentősen befolyásoló faktorokra, hiszen emberi erőforrás tanácsadóként nagyon sokat tehetünk azért, hogy vállalatunk és munkatársaink számára megsokszorozódjon a képzésbe való befektetés. Mérhetővé tehetjük a transzferhatást és támogathatjuk, hogy a résztvevők a képzés ideje alatt kapott inspirációt, lelkesedést tovább vigyék és a mindennapjaikba hosszú távon is átültessék. Ezért dolgozatomban azokat a személyzetfejlesztési képzésekre vonatkozó legfontosabb tervezési kritériumokat vizsgálom, amelyek garanciát és támogatást nyújthatnak az emberi erőforrás tanácsadás – személyzetfejlesztés számára céljainak elérésében.
Magyar cím
SZEMÉLYZETFEJLESZTÉSI KÉPZÉSEK NEURODIDAKTIKAI TERVEZÉSE
Angol cím
Neurodidactic-based planning of human resource development training
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
BPK - Emberi erőforrás tanácsadó (MA)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Viktória Farnady-Landerl |
Dátum: | 23 Jún 2020 13:34 |
Utolsó módosítás: | 20 Szep 2023 10:41 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6470 |
Actions (login required)
Tétel nézet |