Divós, Andrea (2020) Érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulás hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Divós Andrea-érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulsá hatására-pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban az érzelmi intelligencia összefüggését vizsgáltam hangszeres zenetanulás hatására. Szakirodalmakon keresztül feltártam az érzelmek és a művészeti oktatás kapcsolatát, egymásra gyakorolt hatását. Három feltételezést kutattam, melyben hangszeres zeneoktatásban részesülő gyermekek csoportját hasonlítottam össze azonos korosztályú gyermekekkel, akik hasonló oktatásban nem részesülnek. A kutatásban arcon megjelenő érzelmek felismerését mértem fel és hasonlítottam össze a két csoportban. Dolgozatom része továbbá feltárni a két csoport megértését, és hogy mennyire befolyásolható a véleményük negatív helyzetben.
Magyar cím
Érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulás hatására
Angol cím
The ability to recognize emotions through isntrumental music learning
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Andrea Divós |
Dátum: | 25 Jún 2020 10:35 |
Utolsó módosítás: | 25 Jún 2020 10:35 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6292 |
Actions (login required)
Tétel nézet |