OBI-Logisztikai folyamatok elemzése

Rubecz, Fanny Daniella (2019) OBI-Logisztikai folyamatok elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFON-1914.pdf] PDF
KFON-1914.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 2034

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

RUBECZ FANNY DANIELLA 2019 kereskedelem és marketing (logisztika) Soproni Egyetem Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar Konzulens: Dr. Nedelka Erzsébet adjunktus OBI-LOGISZTIKAI FOLYAMATOK BEMUTATÁSA The logistic presentation of OBI A dolgozat alaptörekvése a soproni OBI Hungary Retail Kft. logisztikai folyamatainak bemutatása, azokon a procedúrákon át, amelyek érintik a vállalat elemi tevékenységeit. Döntésemet az indokolja, hogy a napjainkban működő vállalatoknál fennmaradásuk érdek-ében létfontosságú a logisztika bevezetése és folyamatos fejlesztése, amely egy dinamiku-san fejlődő tudományág. Célom az volt, hogy valós képet adjak a folyamatok megvalósu-lásáról és a látott problémákról. A dolgozatom első részében szeretném ismertetni a vállalat történeti hátterét, amely érinti Magyarországot és Európát. Emellett kitérek az OBI Hungary Retail Kft. kulcsfontosságú szolgáltatásaira. Ezt követően a logisztikai hipotézisek állnak majd a középpontban, ahol bemutatom, hogy milyen jelentős szerepet játszanak bizonyos szempontok abban, hogy egy vásárlóból rajongót varázsoljunk. A továbbiakban szemléltetem a logisztikai folyamatok megvalósulását a soproni OBI Hun-gary Retail Kft. életében. Betekintést nyújtok a legfőbb szegmensekbe, mint a beszállítás-kiszállítás, a beszerzés, az áruátvétel, a raktározás és a készletezés. Azután bemutatásra ke-rülnek a partnerkapcsolatok, itt egyaránt megemlítendők az üzemeltetői partnerek és a be-szállítói partnerek. Végezetül taglalom az ökológiai lábnyom problémáit, lehetséges megoldásait, amely jelen korunk igencsak jelentős problémája. Nélkülözhetetlen anyatermészetünk megóvása, hiszen fennmaradásunk kizárólag ettől függ. Majd vázolom a soproni OBI Hungary Retail Kft. felé tett javaslataimat, amik megkönnyítenék az áruház életét és felgyorsítanák a munkafo-lyamatokat. Legvégül összegzésemben megfogalmazom az eddig megélt tapasztalataimat, szubjektív véleményemet és az ezekből adódó konklúziókat. RUBECZ FANNY DANIELLA 2019 commerce and marketing (logistics) University of Sopron Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics Supervisor: Dr. Erzsébet Nedelka lecturer THE LOGISTIC PRESENTATION OF OBI OBI-Logisztikai folyamatok bemutatása The basic aim of the thesis is to present the logistics processes of OBI Hungary Retail Ltd. in Sopron, through the procedures that affect the company's basic activities. My decision is motivated by the fact that it is vital for the survival of companies today to introduce and continuously develop logistics, a dynamically developing discipline. My goal was to give a true picture of the implementation and the problems seen in the process. In the first part of my dissertation I would like to present the company's historical backg-round, which affects Hungary and Europe. In addition, I discuss the key services of OBI Hungary Retail Ltd. After that, the logistical hypotheses will be at the center, where I will show how certain aspects play a role in making a customer a fan. In the following I illustrate the realization of logistics processes in the life of OBI Hungary Retail Ltd in Sopron. I provide insights into major segments such as delivery, acquisition, receipt of goods, storage and stockpiling. Then the partnerships are presented, here we ha-ve to mention the operating partners and the supplier partners. Finally, I discuss the problems and possible solutions of the ecological footprint, which is a very significant problem of our time. It is essential to protect our natural motherhood, be-cause our survival depends solely on it. I will then outline my suggestions to OBI Hungary Retail Ltd. in Sopron, which would make the store's life easier and speed up workflows. Finally, in my summary, I formulate my experiences, subjective opinions and the conclusi-ons that have been gained so far.

Magyar cím

OBI-Logisztikai folyamatok elemzése

Angol cím

The logistic presentation of OBI

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nedelka, Erzsébet
adjunktus

Helyi kari azonosító

KFON-19/14

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Fanny Daniella Rubecz
Dátum: 19 Szep 2019 14:20
Utolsó módosítás: 14 Szep 2023 06:45
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5476

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet