Nagy, Dorottya (2019) Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Nagy Dorottya - Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből - szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság egyre gyakoribb jelenség, hogy egy óvodás nem tudja gyermeki kreativitásával feltalálni magát játéka során, helyette lézeng, antiszociális. Ezenkívül egyre több család választja "felügyeletnek" a digitális játékokat. Meggyőződésem, hogy a gyermekekhez vezető legrövidebb út mind a nevelés, ismeretátadás, mind a személyiségfejlesztés, mind a kapcsolatteremtések terén, a játék. Érdekes összefüggések derülhetnek ki, ha mindezen, újabban felmerülő problémákat összevetjük egymással olyan források segítségével, akik mélyebben belelátnak ezek napi szintű történésébe. S kik láthatnának a nevelés kérdéskörébe alaposabban, mint az óvodák, s természetesen maguk a szülők? Megkérdezésükkel, a játék számos pedagógiai előnyével, és egy megfelelő pedagógiai program ismeretével együttesen, rengeteg hasznos információ derülhet ki az óvodások játékáról, valamint az óvodások személyéről.
Magyar cím
Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből
Angol cím
Kindergarten children's play from a pedagogical point of view
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Dorottya Nagy |
Dátum: | 14 Okt 2019 10:18 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 07:55 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5078 |
Actions (login required)
Tétel nézet |