Török, Emese (2019) Óvodai környezeti nevelés gyakorlata és továbbfejlesztési lehetőségei a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat_törökemesebrigitta_j836kn.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban megvalósuló óvodai környezeti nevelési programokkal, azok továbbfejlesztési lehetőségeivel foglalkozom. A szakirodalmi áttekintés részben írok az óvodai környezeti nevelésről, annak céljairól, fontosságáról. Ismertetem a Fertő-Hanság Nemzeti Park történetét és értékeit és az igazgatóság programjait. Az előfeltételezésem az volt, hogy az óvodás korosztálynak tervezett foglalkozásokat ki tudnám egészíteni olyan jellegű tevékenységekkel, mint az ének, zene, énekes játék. Emellett komplexebbé is tudnám tenni. A komplexebbé tétel csak részben valósult meg, viszont több olyan játékkal sikerült kibővítenem a programot, ami hozzájárul a gyermekek képességeinek fejlődéséhez és személyiségük formálásához.
Magyar cím
Óvodai környezeti nevelés gyakorlata és továbbfejlesztési lehetőségei a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban
Angol cím
The practice of Kindergarten enviromental education and ways of its further development at the Fertő-Hanság National Park
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Emese Brigitta Török |
Dátum: | 14 Okt 2019 10:18 |
Utolsó módosítás: | 02 Már 2023 07:45 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5075 |
Actions (login required)
Tétel nézet |