Németh, Henrietta Elvira (2018) A CREAWEB online rendeléskezelő eszköz értékesítést ösztönző hatása a CREATON SOUTH-EAST EUROPE KFT.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KBAL-18_26.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az információ technológia (IT) rohamos és óriási mértékű fejlődése vitathatatlan. Az egyre újabb és újabb telekommunikációs eszközök, a folyamatosan megújuló digitális technológi-ák mindennapjaink részévé váltak. Senki sem vonhatja ki magát a hatásuk alól. Törvény-szerű, hogy mindez a hihetetlen méretű fejlődés a vállalkozások üzleti tevékenységét is át-alakítja, annak módszereit, eszközeit alapjaiban megváltoztatja. Jelen dolgozatomban arra keresem a választ, hogy az online előre törése milyen ha-tással van a CREATON South-East Europe Kft. értékesítésére, a cégnél kifejlesztett és működtetett online eszköz milyen mértékben segíti a felhasználókat, könnyíti meg munká-jukat. Ennek vizsgálatához irodalomkutatást végzek, az online hátterén kívül elemzem az építőanyagipar értékesítési stratégiáit, a rendeléskezelő eszközt elsődlegesen használó B2B szektort és kitérek a CRM (Customer Relationship Management) kulcsfontosságú szerepére is. A szakirodalmi elemzéshez szekunder forrásokat használok, illetve a CREATON South-East Europe Kft. CREAWEB nevű online rendeléskezelő eszközén keresztül ismertetem, hogyan valósult meg mindez az üzleti életben. Bemutatom a választott céget, a CREAWEB alapvető működését, érintőlegesen kitérek a rendszer valamennyi funkciójára. Kvalitatív kutatási módszerrel, szakmai interjúval kívánom erősíteni illetve cáfolni, hogy a rendszer valóban beváltotta a cég elképzeléseit és a CREAWEB-től elvárt értékesítést támogató hatás kimutatható. Primer kérdőíves kutatás keretében arra keresem a választ a rendszert elsődlegesen használó tetőfedő és kereskedő célcsoport körében, milyen intenzitással használják a CREAWEB-et, mennyire elégedettek vele, mely funkciók hasznosak és fontosak számukra. Az interjú és a kérdőív eredményét felhasználva, a szekunder adatokat kielemezve következtetések vonhatók le a felhasználók magatartására vonatkozólag, szélesebb aspektusból szemlélve a cég értékesítési rendszerét. A dolgozat utolsó részében a rendszer és a felhasználók reakcióinak részletesebb megismerése révén javaslatokat teszek további fejlesztési lehetőségekre és a CREAWEB esetleges átalakítására, kibővítésére. A folyamatok optimalizálása érdekében a rendszer adatbáziskezelő funkcióját, a vevők elégedettségének fokozása érdekében egy új applikáció bevezetését, a felület megjelenésének átalakítását és a megrendelési funkció számlázással történő összekapcsolását fejleszteném. Dolgozatom célja, hogy a választott bázisvállalat online rendeléskezelő eszközét bemutatva olyan kutatást végezzek, amely segítségével rá-világíthatok a rendszer értékesítést ösztönző hatására, miközben feltárom a bemutatott rendszer hiányosságait és a gyakorlatban is megvalósítható javaslatot teszek azok megszüntetésére.
Magyar cím
A CREAWEB online rendeléskezelő eszköz értékesítést ösztönző hatása a CREATON SOUTH-EAST EUROPE KFT.-nél
Angol cím
The encouraging effect of CREAWEB, the online handler of orders at CREATON South-East Europe Ltd.
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KBAL-18/26
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Henrietta Németh |
Dátum: | 04 Dec 2018 14:17 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:10 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4578 |
Actions (login required)
Tétel nézet |