Sportsponsoring als Marketinginstrument in dem Management

Mohar, Cornelius (2018) Sportsponsoring als Marketinginstrument in dem Management. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-18_06.pdf] PDF
KBAN-18_06.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Pénzügyi és Számviteli Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak német nyelven (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Horváth, Ágnes
NEM RÉSZLETEZETT

Helyi kari azonosító

KBAN-18/06

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Cornelius Mohar
Dátum: 11 Okt 2018 11:55
Utolsó módosítás: 11 Okt 2018 11:55
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4308

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet