Mohar, Cornelius (2018) Sportsponsoring als Marketinginstrument in dem Management. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
|
PDF
KBAN-18_06.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Pénzügyi és Számviteli Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak német nyelven (BA)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Helyi kari azonosító
KBAN-18/06
| Mű típusa: | Szakdolgozat |
|---|---|
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Cornelius Mohar |
| Dátum: | 11 Okt 2018 11:55 |
| Utolsó módosítás: | 11 Okt 2018 11:55 |
| URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4308 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

