Die Bedeutung des „MULTILING Projekts“ in der zweisprachigen Erziehung

Urbán Linda, (2015) Die Bedeutung des „MULTILING Projekts“ in der zweisprachigen Erziehung. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[img] PDF
Diplomarbeit_urbanlinda_x27qeu.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1692Kb)

Magyar cím

A „MULTILING-projekt“ fontossága a kétnyelvű nevelésben

Institution

Nyugat-magyarországi Egyetem

Faculty

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete

Specialization

BPK - Német nemzetiségi óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Babai Zsófia, UNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Szakdolgozat
Depositing User: Kissné Jáki Gabriella
Date Deposited: 2015. Jun. 23. 13:55
Last Modified: 2015. Jun. 29. 08:58
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/428

Actions (login required)

View Item View Item