Zentai, Gabriella Margit (2017) Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KMAL-17_40.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 31 December 2032 Download (11MB) |
Magyar cím
Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül
Angol cím
The reconstruction of customer service system with the aim of reaching organisational targets and increasing efficiency through the examination of the operation of a commercial business
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Vállalkozásfejlesztés mesterszak (MA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KMAL-17/40
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Gabriella Gabriella Zentai |
Dátum: | 19 Okt 2017 10:00 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 11:37 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2952 |
Actions (login required)
Tétel nézet |