Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül

Zentai, Gabriella Margit (2017) Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KMAL-17_40.pdf] PDF
KMAL-17_40.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 31 December 2032

Download (11MB)

Magyar cím

Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül

Angol cím

The reconstruction of customer service system with the aim of reaching organisational targets and increasing efficiency through the examination of the operation of a commercial business

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Vállalkozásfejlesztés mesterszak (MA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kópházi, Andrea
egyetemi docens, PhD
NEM RÉSZLETEZETT

Helyi kari azonosító

KMAL-17/40

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Gabriella Gabriella Zentai
Dátum: 19 Okt 2017 10:00
Utolsó módosítás: 06 Már 2023 11:37
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2952

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet