A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása

Szendi, Viktória (2017) A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-17_14.pdf] PDF
KBAN-17_14.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának kiválasztásánál nagy szerepet játszott, hogy szakmai gyakorlatomat a Pannon-Work Cégcsoport szombathelyi kirendeltségénél tölthettem és be-tekintést nyerhettem a napjainkban dinamikusan fejlődő humánerőforrás elosztással foglalkozó cégek életébe. Megismerhettem a humánerőforrás menedzsment és a marketing közös interakcióit, hiszen az értékesítés alapja a marketing, legyen szó termékről vagy szolgáltatásról. A munkaerő-szolgáltatás a szolgáltatási szférán belül is speciális terület, hiszen itt a szolgáltatástermék a munkaerő, tehát mindig homogén, mindig változó. Szakdolgozat elkészítése során, szerettem volna bemutatni a cégcsoportot, alakulásának kezdetétől napjainkig, illetve szolgáltatásainak sokrétűségét. Gazdasági elemzésem cél-ja volt, hogy reális képet adjak a társaság gazdasági helyzetéről, vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi tekintetben. Későbbiekben áttanulmányoztam a használt marketing eszközöket, online és offline hirdetési csatornákat, alkalmazásuk hatékonyságát. Kvantitatív kutatást választottam, mely során összeállítottam egy kérdőívet, melyet az ország különböző kirendeltségein töltöttek ki állás után érdeklődők, munkavállalók. Kérdőíves kutatásommal szerettem volna reális visszacsatolást adni a cég marketing tevé-kenységével kapcsolatban, hogy ezt figyelembe véve, kiküszöbölhesse az esetleges hibákat, hatékonyabban értékesíthessen, illetve felépíthessen egy kutatási irányt, melynek kutatásom alapot, kezdő lépést adhat. Kérdőívezésem eredményeként megállapítható, hogy fontos a cégcsoport számára az online jelenlét, hiszen napjainkban az online világ fejlődése, használtsága mindennapivá vált. Az emberek internetközpontúsága és online információ-használata megköveteli, ha a cégcsoport eredményesen szeretne értékesíteni, alkalmazkodnia kell a fogyasztók igényeihez. A hirdetések tartalmi része is odafigyelést igényel, pontosabb információmegjelölést, figyelemfelkeltőbb hirdetéseket, hiszen a válaszadók nagy részének fontos, hogy a hirdetés külsője odavonzza érdeklődésüket. Szakdolgozatom befejezéseként, értékeltem kutatásom eredményét, javaslatokat tettem a fejlődési irányokra. Fontos, hogy a cégcsoport kialakítson egy hatékony mérési stratégiát, vizsgálja a fogyasztók igényeit, véleményét, akár online felületen, akár kérdőíves kutatás formájában.

Magyar cím

A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása

Angol cím

The Activity Analysis of Pannon-Work Group

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
egyetemi docens, PhD, Soproni Egyetem Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar

Helyi kari azonosító

KBAN-17/14

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Viktória Szendi
Dátum: 19 Okt 2017 09:53
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 10:18
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2855

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet