Pálfi Zsófia, (2017) Panaszszituáció kezelés és krízis management a működő szálloda infrastrukturális átalakítása kapcsán. Other, Faculty of Economics.
![]() |
PDF
KFON-17_46.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (791Kb) |
Abstract
Záródolgozatom témáját a Hotel Sopron****- ban zajló felújítási munkálatok és annak hatása adta. Ezen belül vizsgáltam a szolgáltatásminőség, illetve a vendégelégedettség jelentőségét a szállodán belül. A célom, hogy a Hotel Sopron**** napi működési és az infrastrukturális átalakítás okozta extrém helyzete a panaszszituáció - menedzsment szükségességének és lehetséges megoldásainak bemutatása, továbbá az ezen keresztül az általános érvényű megállapítások megfogalmazása a szálláshely-szolgáltatások panaszszituáció-menedzsment tevékenységére vonatkozóan. Igyekeztem szakszerűen információkat gyűjteni, mind könyvekből és internetes kutatómunkával. Az elkészítés során szekunder és primer kutatást végeztem. Szekunder kutatás következtében feldolgozásra került a témát érintő hazai és külföldi szakirodalom, néhány országos turisztikai témájú tanulmány. Áttekintettem a szálloda panaszkönyvét, a panaszleveleket, melyet az elutazó vendégek tettek. Primer kutatás során, az interneten kérdőíves kutatásra került sor. A kérdőívet összesen 100-an töltötték ki, így készült el egy komplett elemzés. Ezeken kívül személyes megkérdezés is volt a kutatásomban, az alkalmazottakkal beszéltem a felújítási munkálatokról. A utolsó fejezetben saját javaslataimat fejtettem ki arról, hogy ezt a komplett felújítást hogyan oldottam volna meg mit tettem volna másképp. Kutatómunkám során sikerült mindazokat az állításaimat alátámasztani, amelyeket előzetesen megfogalmaztam magamban. Mindezek új szempontokat fogalmaznak meg a Hotel Sopron esetleges jövőbeni, illetve általánosságban a szállodák felújítása közbeni üzemeltetésével kapcsolatban.
Hungarian Title
Panaszszituáció kezelés és krízis management a működő szálloda infrastrukturális átalakítása kapcsán
English Title
Complaints and crisis management during the infrastructural development of a Hotel
Institution
University of West Hungary
Faculty
Institute/Establishment/Department
Faculty of Economics - Institution for International and Regional Economy
Specialization
KTK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Supervisor(s)
Témavezető neve | grading, academic degree, institution | |
---|---|---|
Egyed Krisztián, Dr. | Egyetemi docens | egyed.krisztian@uni-sopron.hu |
Local id
KFON-17/46
Item Type: | Záródolgozat - Final Essay |
---|---|
Depositing User: | Pálfi Zsófia |
Date Deposited: | 2017. May. 18. 13:33 |
Last Modified: | 2020. Mar. 30. 13:35 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2821 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |