Pálfi, Zsófia (2017) Panaszszituáció kezelés és krízis management a működő szálloda infrastrukturális átalakítása kapcsán. Other, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
|
PDF
KFON-17_46.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (810kB) |
Abstract
Záródolgozatom témáját a Hotel Sopron****- ban zajló felújítási munkálatok és annak hatása adta. Ezen belül vizsgáltam a szolgáltatásminőség, illetve a vendégelégedettség jelentőségét a szállodán belül. A célom, hogy a Hotel Sopron**** napi működési és az infrastrukturális átalakítás okozta extrém helyzete a panaszszituáció - menedzsment szükségességének és lehetséges megoldásainak bemutatása, továbbá az ezen keresztül az általános érvényű megállapítások megfogalmazása a szálláshely-szolgáltatások panaszszituáció-menedzsment tevékenységére vonatkozóan. Igyekeztem szakszerűen információkat gyűjteni, mind könyvekből és internetes kutatómunkával. Az elkészítés során szekunder és primer kutatást végeztem. Szekunder kutatás következtében feldolgozásra került a témát érintő hazai és külföldi szakirodalom, néhány országos turisztikai témájú tanulmány. Áttekintettem a szálloda panaszkönyvét, a panaszleveleket, melyet az elutazó vendégek tettek. Primer kutatás során, az interneten kérdőíves kutatásra került sor. A kérdőívet összesen 100-an töltötték ki, így készült el egy komplett elemzés. Ezeken kívül személyes megkérdezés is volt a kutatásomban, az alkalmazottakkal beszéltem a felújítási munkálatokról. A utolsó fejezetben saját javaslataimat fejtettem ki arról, hogy ezt a komplett felújítást hogyan oldottam volna meg mit tettem volna másképp. Kutatómunkám során sikerült mindazokat az állításaimat alátámasztani, amelyeket előzetesen megfogalmaztam magamban. Mindezek új szempontokat fogalmaznak meg a Hotel Sopron esetleges jövőbeni, illetve általánosságban a szállodák felújítása közbeni üzemeltetésével kapcsolatban.
Hungarian Title
Panaszszituáció kezelés és krízis management a működő szálloda infrastrukturális átalakítása kapcsán
English Title
Complaints and crisis management during the infrastructural development of a Hotel
Institution
University of West Hungary
Faculty
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Institute/Establishment/Department
x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Specialization
LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Supervisor(s)
Local id
KFON-17/46
| Item Type: | Záródolgozat - Final Essay |
|---|---|
| Depositing User: | Zsófia Pálfi |
| Date Deposited: | 18 May 2017 13:33 |
| Last Modified: | 27 Feb 2023 10:14 |
| URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2821 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |

