A tűzifa marketing helyzete és fejlesztési lehetőségei az Ipoly Erdő Zrt.-nél

Palik Norbert, (2017) A tűzifa marketing helyzete és fejlesztési lehetőségei az Ipoly Erdő Zrt.-nél. MA/MSc, Erdőmérnöki Kar.

[img] PDF
PalikNorbert2017.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2664Kb)

Abstract

A diplomamunka célja az Ipoly Erdő Zrt. kereskedelmi és marketing tevékenységének áttekintése, valamint ezen szakterületek fejlesztési lehetőségeinek számbavétele. A munka során elemzést készítettem a tűzifa piac helyzetéről országosan, helyi szinten és nemzetközi kitekintéssel is. Az elemzés készítése során a helyi lakosság által kitöltött kérőív eredményeit, valamint az erdőgazdaság 2013-2016 közötti időszakra vonatkozó vevői értékesítési adatait is felhasználtam. Az eredmények megmutatták, hogy szükség van változtatásokra, fejlesztésekre a tűzifa kereskedelem területén, annak érdekében, hogy az erdőgazdaság ne maradjon le a piaci verseny során fő versenytársaitól. Az eredmények tükrében több tanács, javaslat megfogalmazásra került, amelyeket a későbbiekben részletesen ismertetni fogok.

Magyar cím

A tűzifa marketing helyzete és fejlesztési lehetőségei az Ipoly Erdő Zrt.-nél

Angol cím

Analysis and development possibilities of the Firewood Marketing Activities of the Ipoly Forest Ltd.

Institution

Nyugat-magyarországi Egyetem

Faculty

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet

Specialization

UNSPECIFIED

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Puskás Lajos, Dr. Egyetemi adjunktusUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Depositing User: Palik Norbert
Date Deposited: 2019. Apr. 29. 12:19
Last Modified: 2019. Apr. 29. 12:19
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2677

Actions (login required)

View Item View Item