A tűzifa marketing helyzete és fejlesztési lehetőségei az Ipoly Erdő Zrt.-nél

Palik, Norbert (2017) A tűzifa marketing helyzete és fejlesztési lehetőségei az Ipoly Erdő Zrt.-nél. MA/MSc, Erdőmérnöki Kar.

[thumbnail of PalikNorbert2017.pdf] PDF
PalikNorbert2017.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A diplomamunka célja az Ipoly Erdő Zrt. kereskedelmi és marketing tevékenységének áttekintése, valamint ezen szakterületek fejlesztési lehetőségeinek számbavétele. A munka során elemzést készítettem a tűzifa piac helyzetéről országosan, helyi szinten és nemzetközi kitekintéssel is. Az elemzés készítése során a helyi lakosság által kitöltött kérőív eredményeit, valamint az erdőgazdaság 2013-2016 közötti időszakra vonatkozó vevői értékesítési adatait is felhasználtam. Az eredmények megmutatták, hogy szükség van változtatásokra, fejlesztésekre a tűzifa kereskedelem területén, annak érdekében, hogy az erdőgazdaság ne maradjon le a piaci verseny során fő versenytársaitól. Az eredmények tükrében több tanács, javaslat megfogalmazásra került, amelyeket a későbbiekben részletesen ismertetni fogok.

Magyar cím

A tűzifa marketing helyzete és fejlesztési lehetőségei az Ipoly Erdő Zrt.-nél

Angol cím

Analysis and development possibilities of the Firewood Marketing Activities of the Ipoly Forest Ltd.

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet (megszűnt: 2020. dec. 31.)

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Puskás, Lajos
Egyetemi adjunktus
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Norbert Palik
Dátum: 29 Ápr 2019 12:19
Utolsó módosítás: 15 Szep 2023 11:52
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2677

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet