Raffensperger, Erna (2016) Ügyféligények az utazási iroda termék- ár- értékesítés- és marketingkommunikációs tevékenységének szempontjából. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-16_23.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja a turizmushoz kapcsolódó ügyféligény-elemzés bemutatása, a szolgáltatásmarketing ismertetése, valamint az utazási iroda ügyfeleinek elégedettség-felmérése. Utóbbit az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. ügyféligényeinek felmérése alapján készítettem el. A dolgozat első részében az ügyféligényekkel kapcsolatos fogalmak feltérképezésére, megmagyarázására kerül sor, majd az ügyfél-elégedettségmérés folyamatára, fontosságára, technikáira, módszereire és résztvevőire térek ki. Ezután a szolgáltatásmarketing rendszerét elemzem, amelyet az előzőhöz hasonló megfigyelési felépítéssel vizsgálok, tehát ismertetem többek között a szolgáltatások fogalmát, a szolgáltatás-marketingmix elemeit és a szolgáltatások sajátosságait is. A következő fejezet az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. alaposabb bemutatásáról, fennállásáról, szervezeti stratégiájáról szól. Betekintést nyerhetünk az aktuális utazási iroda termék- ár- értékesítési csatorna- és marketingkommunikációs politikájára. A vállalat ügyfeleinek kielégítésére szolgáló 4P modellt összekapcsolom az iroda ügyfeleinek igényeivel, amelyet a primer kutatásom alapján mértem fel. A záró rész az előbb említett kutatásról, annak fajtájáról, módszeréről szól, és a befejező rész a kérdőív kiértékelésével, következtetéssel és a javaslattétellel zárul. Szakdolgozatom témájának választásában motivált a gyakorlatom során megszerzett tapasztalat és az átfogó tudás a kérdéskörrel kapcsolatban, hiszen kellő ismerettel rendelkezve teljes körű képet lehet adni a fő irány, az ügyfél-elégedettség ismertetésében. A mindennapi kapcsolat a vevőkkel elég inspirációt nyújtott ahhoz, hogy megválasszam ezt a témakört.
Magyar cím
Ügyféligények az utazási iroda termék- ár- értékesítés- és marketingkommunikációs tevékenységének szempontjából
Angol cím
The travel agency’s customer demand in regard of the product – price – sales channel and marketing communication policy
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-16/23
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Erna Raffensperger |
Dátum: | 14 Júl 2016 10:49 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:23 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1747 |
Actions (login required)
Tétel nézet |