Vas megyei kistelepülések önkormányzatainak marketingtevékenysége - marketing jelenlétének vagy hiányának hatásvizsgálata

Családi Anita, (2015) Vas megyei kistelepülések önkormányzatainak marketingtevékenysége - marketing jelenlétének vagy hiányának hatásvizsgálata. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

[img] PDF
KML_15_69_Családi_Anita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (6Mb)

Abstract

Az 1980-as évek óta a marketingtudomány belopódzott az élet minden területére. Kikísérletezett számos metodikát, módszert, melyek immár naponta hatnak ránk, anélkül hogy tudatában lennénk. E módszerek nem csak a gazdaság területén képesek hatni. A modern marketing működésének fókuszában nem a termelés áll, még csak nem is az eladás, hanem a vevő, vagyis az ember. Minden rólunk szól emberekről, az életünkről, életünk minőségéről. Mi sem kézenfekvőbb, hogy a gazdaság és a kereskedelem területén bevált módszerekben felhalmozódott tudást más jellegű terepen alkalmazzuk. Diplomadolgozatom a Vas megyei kistelepülések önkormányzatainak marketingtevékenységének vizsgálatával foglalkozik. Célom volt bemutatni a jelenlegi helyzetet, feltárni azokat a pontenciális kiugrási pontokat, lehetőségeket, amelyeket a marketing révén meg lehetne valósítani, annak érdekében, hogy a kistelepülések gazdasága, infrastruktúrája, közössége fejlődhessen. Dolgozatomat témaválasztást meghatározó elgondolásommal, hipotézisem ismertetésével, majd a településmarketing jelenségének vizsgálatával kezdem. Meghatározom a marketing jelen témával kapcsolatos, célszerű értelmezését. Az elméleti megközelítés után a településmarketing megvalósulását vizsgálom Magyarországon. A harmadik részben munkám tárgyát képező kutatás módszereinek meghatározását ismertetem. Ezt követően a kutatások eredményeinek elemzését mutatom be. A dolgozat utolsó részében a kutatás eredményeit felhasználva a hipotézisek vizsgálatával következtetéseket és javaslatokat fogalmazok meg.

Magyar cím

Vas megyei kistelepülések önkormányzatainak marketingtevékenysége - marketing jelenlétének vagy hiányának hatásvizsgálata

Angol cím

Marketing activities of councils in small towns of Vas County (Hungary) – an assessment about the impact of the presence or absence of marketing

Institution

Nyugat-magyarországi Egyetem

Faculty

Közgazdaságtudományi Kar

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Innovatív Stratégiák Intézet (megszűnt: 2015.06.30.)

Specialization

KTK - Vezetés és szervezés mesterszak (MA)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Némethné Tömő Zsuzsanna, Dr. egyetemi docensntzsuzsa@ktk.nyme.hu

Local id

KML-15/69

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Depositing User: Családi Anita
Date Deposited: 2015. Jul. 08. 09:00
Last Modified: 2015. Jul. 08. 09:00
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/173

Actions (login required)

View Item View Item