Családi, Anita (2015) Vas megyei kistelepülések önkormányzatainak marketingtevékenysége - marketing jelenlétének vagy hiányának hatásvizsgálata. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KML_15_69_Családi_Anita.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (6MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az 1980-as évek óta a marketingtudomány belopódzott az élet minden területére. Kikísérletezett számos metodikát, módszert, melyek immár naponta hatnak ránk, anélkül hogy tudatában lennénk. E módszerek nem csak a gazdaság területén képesek hatni. A modern marketing működésének fókuszában nem a termelés áll, még csak nem is az eladás, hanem a vevő, vagyis az ember. Minden rólunk szól emberekről, az életünkről, életünk minőségéről. Mi sem kézenfekvőbb, hogy a gazdaság és a kereskedelem területén bevált módszerekben felhalmozódott tudást más jellegű terepen alkalmazzuk. Diplomadolgozatom a Vas megyei kistelepülések önkormányzatainak marketingtevékenységének vizsgálatával foglalkozik. Célom volt bemutatni a jelenlegi helyzetet, feltárni azokat a pontenciális kiugrási pontokat, lehetőségeket, amelyeket a marketing révén meg lehetne valósítani, annak érdekében, hogy a kistelepülések gazdasága, infrastruktúrája, közössége fejlődhessen. Dolgozatomat témaválasztást meghatározó elgondolásommal, hipotézisem ismertetésével, majd a településmarketing jelenségének vizsgálatával kezdem. Meghatározom a marketing jelen témával kapcsolatos, célszerű értelmezését. Az elméleti megközelítés után a településmarketing megvalósulását vizsgálom Magyarországon. A harmadik részben munkám tárgyát képező kutatás módszereinek meghatározását ismertetem. Ezt követően a kutatások eredményeinek elemzését mutatom be. A dolgozat utolsó részében a kutatás eredményeit felhasználva a hipotézisek vizsgálatával következtetéseket és javaslatokat fogalmazok meg.
Magyar cím
Vas megyei kistelepülések önkormányzatainak marketingtevékenysége - marketing jelenlétének vagy hiányának hatásvizsgálata
Angol cím
Marketing activities of councils in small towns of Vas County (Hungary) – an assessment about the impact of the presence or absence of marketing
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Innovatív Stratégiák Intézet (megszűnt: 2015.06.30.)
Szak
LKK - Vezetés és szervezés mesterszak (MA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KML-15/69
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Anita Családi |
Dátum: | 08 Júl 2015 09:00 |
Utolsó módosítás: | 14 Szep 2023 10:32 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/173 |
Actions (login required)
Tétel nézet |