Csorba, József (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KNL-14_16.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Angol cím
Image scrutiny or what effect the marketing communication of fast food restaurants has on society
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Mérnök-közgazdász szakirányú továbbképzés (főiskolai) (PG)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Helyi kari azonosító
KNL-16/14
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | József Csorba |
Dátum: | 13 Júl 2016 10:01 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:22 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1636 |
Actions (login required)
Tétel nézet |