Miklós, Viktória (2025) Csomagolás és social media szerepe napjainkban: Hogyan befolyásolja a tinédzser lányokat egy kozmetikai termék kiválasztásában? BA/BSc, Faipari Mérnöki és Kreatívipari Kar (2013-tól 2021.06.30-ig: Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Kar).
|
PDF
Csomagolás és social media szerepe napjainkban Hogyan befolyásolja a tinédzser lányokat egy kozmetikai termék kiválasztásában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Csomagolás és social media szerepe napjainkban: Hogyan befolyásolja a tinédzser lányokat egy kozmetikai termék kiválasztásában?
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
FMK - Kreatívipari Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Rosta, Péter
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Helyi kari azonosító
FMK-57-2025-SZ
| Mű típusa: | Szakdolgozat |
|---|---|
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Viktória Miklós |
| Dátum: | 14 Dec 2025 07:16 |
| Utolsó módosítás: | 14 Dec 2025 07:16 |
| URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/16329 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

