Az ügyfélszolgálati csatornák ötvözése: Chat, telefon és email hatékonyságának összehasonlítása az Unas Online Kft. esetében

Farkas, Bence (2025) Az ügyfélszolgálati csatornák ötvözése: Chat, telefon és email hatékonyságának összehasonlítása az Unas Online Kft. esetében. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFOL-25_03.pdf] PDF
KFOL-25_03.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom célja az ügyfélszolgálati csatornák hatékonyságának összehasonlítása, különös tekintettel a chat, telefon és email kommunikációs lehetőségekre, az Unas On-line Kft. példáján. A kutatás elsősorban arra fókuszál, hogy megvizsgálja, hogyan befolyásolják a különböző csatornák az ügyféltapasztalatot és az ügyfélszolgálat minőségét. Az elemzés középpontjában a három kommunikációs csatorna áll, és annak feltárása, hogy melyik a legalkalmasabb az adott típusú ügyfélszolgálati interakciókhoz. A dolgozat kiemeli a csatornák közötti integráció fontosságát, valamint azt, hogy miként lehet javítani a kommunikációs hatékonyságot és a válaszidőt, hogy növeljük az ügyfelek elégedettségét. A dolgozat bemutatja, hogy az ügyfélszolgálati csatornák működése szoros kapcsolatban áll az ügyfélélménnyel, és hogy a megfelelő csatorna kiválasztása alapvetően befolyásolja a vállalatok versenyképességét. A kutatás során a három csatorna előnyeit és hátrányait részletesen elemzem, figyelembe véve a személyre szabott kiszolgálás, a gyors válaszidők és az automatizált megoldások alkalmazásának hatását. Az egyik fő megállapítás, hogy az integrált kommunikációs rendszerek segítenek abban, hogy az ügyfelek zökkenőmentesen válthassanak a csatornák között, így egyre inkább a többcsatornás (omnichannel) megoldások kerülnek előtérbe. A javaslatok között szerepel a csatornák exkluzivitásának növelése és a technikai rendszer továbbfejlesztése az egyes csatornák terén. Összességében a kutatásom azt mutatja, hogy az ügyfélszolgálati csatornák hatékony kezelése nemcsak az ügyfélszolgálati munka minőségét javítja, hanem hosszútávon hozzájárul a vállalatok versenyképességéhez is, mivel erősíti az ügyfelek lojalitását és elégedettségét. A dolgozat következtetései segíthetnek abban, hogy a vállalatok jobban megértsék az ügyfélszolgálati csatornák közötti választás és integráció fontosságát, és hogy ezek a tényezők hogyan támogathatják a hatékonyabb és személyre szabott szolgáltatást a digitális korban.

Magyar cím

Az ügyfélszolgálati csatornák ötvözése: Chat, telefon és email hatékonyságának összehasonlítása az Unas Online Kft. esetében

Angol cím

Integration of Customer Service Channels: Comparing the Efficiency of Chat, Telephone, and Email Support in the Case of Unas Online Ltd.

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Dr. Katalin
egyetemi docens,Dr.,Üzleti Tanulmányok Intézet

Helyi kari azonosító

KFOL-25/03

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Bence Farkas
Dátum: 17 Jún 2025 12:44
Utolsó módosítás: 17 Jún 2025 12:44
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/15578

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet