Szalai-Varga, Vivien (2025) A SZEMÉLYRE SZABOTT MARKETING SZEREPE A MAGÁNEGÉSZSÉGÜGYBEN, KÜLÖNÖSEN BUDAPESTEN ÉS PEST VÁRMEGYÉBEN. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
![]() |
PDF
Szalai-Varga Vivien_diplomadolgozat_es2f7g.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (4MB) |
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Vivien Szalai-Varga |
Dátum: | 18 Jún 2025 12:45 |
Utolsó módosítás: | 18 Jún 2025 12:45 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/15342 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |